عامل قتل جوان ۳۳ ساله در سمنان تسلیم پلیس شد

سمنان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: فردی که در درگیری دسته جمعی جوان ۳۳ ساله ای را به قتل رسانده بود ، خود را به پلیس معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جلیل موقوفه‌ئی شامگاه شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی و فوت یکی از طرف‌های درگیر در یکی از شهرهای شهرستان مهدیشهر، بلافاصله ماموران در محل حاضر و نسبت به بررسی دقیق موضوع اقدام کردند .
وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری قاتل که از صحنه درگیری متواری شده بود در اولویت کاری ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت، ادامه داد : با اشراف اطلاعاتی پلیس و تحقیقات میدانی مشخص شد قاتل با کمک دوستان خود به یکی از شهرهای شمالی کشور گریخته است.


موقوفه ئی به دستگیری چند نفر از افرادی که با قاتل در متواری و پنهان کردن وی دست داشتند اشاره کرد و گفت: سرانجام با پیگیری های شبانه روزی و بی وقفه ماموران و تنگ شدن عرصه بر قاتل، او به ناچار خود را به پلیس معرفی کرد .
وی تصریح کرد : فرد ضارب انگیزه قتل جوان ۳۳ ساله را اختلاف شخصی با مقتول اعلام و ضمن تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد .
فرمانده انتظامی استان سمنان در پایان به شهروندان و به خصوص جوانان و نوجوانان توصیه کرد : هنگام عصبانیت و ناراحتی از انجام هرگونه رفتار پرخاشگرانه و غیر معقول که موجب آسیب به دیگران می شود خودداری و پیش از انجام هرکاری به تبعات ناگوار آن فکر کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرستان مهدیشهر در ۱۵ کیلومتری مرکز استان سمنان و ۲۳۰ کیلومتری تهران واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha