تامین مسکن ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد نیازمند اهتمام مسوولان است

یاسوج - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: تامین مسکن ایثارگران استان به عنوان یک مطالبه قانونی بر زمین مانده نیازمند اهتمام بیشتر مسوولان است.

به گزارش ایرنا،رضا پارسیان نژاد روز یکشنبه در نشست با مدیرکل مسکن کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سه هزار نفر متقاضی دارای شرایط جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در شهر یاسوج درخواست دریافت زمین را دارند که تاکنون محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از جامعه ایثارگری استان در شهر یاسوج سکونت دارند تاکید کرد: تامین زمین به منظور ایجاد واحدهای مسکونی نیازمند تعامل بیشتر دستگاه های اجرایی به ویژه اداره کل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پیش از این تفاهم نامه ای میان بنیاد شهید و بنیاد مسکن استان برای تامین زمین منعقد شده بود که نیاز است با تعامل سازنده میان این دستگاه اجرایی زمینه تامین مسکن جامعه ایثارگری فراهم شود.

پارسیان نژاد با اشاره به اینکه ۵۳۵ گلزار شهید در مناطق مختلف استان وجود دارد که پیگکر یکهزارو ۸۲۷ شهید در آن آرمیده اند تاکید کرد: تعامل بیشتر برای ساماندهی ۴۱ گلزار شهیدی که هنوز ساماندهی نشده از دیگر مطالباتی است که نیازمند کمک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: این دستگاه اجرایی خدمات رسان آماده همکاری با بنیاد شهید به منظور واگذاری زمین،پرداخت تسهیلات و اقدام های شتاب دهنده برای تحقق مطالبه قانونی تامین مسکن قشر افتخار آفرین ایثارگر است.

سید زبیر موسوی افزود:بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دولت سیزدهم نسبت به ساماندهی و بهسازی راه های دسترسی گلزارهای شهدای روستایی کهگیلویه و بویراحمد توجه جدی دارد به طوری که چندین مورد از این آرامگاه ها را ساماندهی کرده است.

بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد ۸۳ هزار نفر از ایثارگران این استان را زیر پوشش خدمات دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha