برپایی دوره های توانمندسازی به افزایش کارایی بسیجیان کمک می کند

یاسوج - ایرنا -فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی توانمندسازی بسیجیان به افزایش کارایی آنان برای خدمت در عرصه های مختلف کمک می کند.

به گزارش ایرنا،سردار حمید خرم دل در آیین افتتاح نهمین دوره یاوران ولایت توانمندسازی فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه وبویراحمد که در سالن اجتماعات شهید چمران دانشگاه یاسوج برگزار شد افزود: افزایش کارآیی بسیجیان از طریق برگزاری دوره های آموزشی از اهداف اصلی و محوری این مجموعه است.

وی بیان کرد:در کانون بسیج دانش آموزی همواره تلاش های مربیان تربیتی برای بصیرت افزایی به منظورخنثی سازی توطئه ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن بوده تا دانش آموزان با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش ها حرکت کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:بسیج دانش آموزی یک نهاد ارزشی و انسان ساز است که به برکت انقلاب اسلامی به کانونی برای تربیت نسل آینده با تفکر بسیجی تبدیل شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: نهمین دوره یاوران ولایت با هدف توانمندسازی فرماندهان واحدهای مقاومت دانش‌آموزی استان از امروز پانزدهم مرداد ماه به مدت ۲ هفته در یاسوج آغاز شده است.

برپایی دوره های توانمندسازی به افزایش کارایی بسیجیان کمک می کند

سرگرد پاسدار سعادت صالحی‌نیا با اشاره به اینکه در این دوره ۳۵۰ نفر از دانش‌آموزان نخبه بسیجی کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند، عنوان کرد: این بسیجیان از بین ۲ هزار دانش‌آموزی که طی یک ماه مورد ارزیابی قرار گرفتند انتخاب شده‌اند.

وی اضافه کرد:در این دوره آموزشی و مهارتی کارهای دسته جمعی، شبکه سازی مجازی، سخنوری و فن‌بیان به دانش‌آموزان بسیجی ارائه می‌شود.

صالح نیا تصریح کرد: برنامه‌های تفریحی، مسابقات احکام و قرآن، مبانی ولایت در قالب بازی و مسابقه، آشنایی با اقتصاد مقاومتی، شب شعر در جوار شهدای گمنام از دیگر برنامه‌هایی است که برای دانش آموزان حاضر در طرح یاوران ولایت پیش بینی شده است.

صالحی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های دوره توانمندسازی فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزری، آشنایی دانش‌آموزان نخبه با مطالبه‌گری و پرسش و پاسخ با مسئولان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha