بحث و تبادل نظر در شورای شهر، طبیعی و عادی است

یزد- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: بحث و تبادل نظر در شوراهای اسلامی شهر، طبیعی و عادی است اما این باعث شد عده‌ای این شورا و شهردای یزد را مورد هجمه قرار داده و ناجوانمردانه خبرسازی کنند.

به گزارش ایرنا، "عزیزالله سیفی" روز دوشنبه در نشست فوق العاده و علنی شورای اسلامی شهر یزد ، افزود: بعد از اتفاقی که درمورد ترک جلسه توسط دو نفر از اعضای شورا در صحن علنی عصر روز شنبه صورت گرفت ، هجمه گسترده رسانه ای علیه شورای ششم در سطح جامعه راه افتاد .

وی ادامه داد: تماس آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد همچنین استاندار بر وحدت و انسجام انجام شد و دیگر بزرگان نیز مواردی را بیان کردند و نشستی هم در دفتر امام جمعه بخش مرکزی یزد برگزار شد .

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: برخی از سایت ها به همین بهانه نقطه زنی کردند و سه نقطه را هدف خود داشتند ، اول خود شورای ششم شهر یزد که به شدت مورد هجمه واقع شد و این شورا را زدند در حالیکه این شورا با نیروهای انقلابی و مردمی انصافا از شوراهای شاخص استان در طول دوره ها است .

سیفی ادامه داد: این شورا شبانه روز فعالیت دارد و بیشترین وقت را در جهت رفع مشکلات مردم می گذارند و خدمت به آحاد جامعه هدف ماست همچنین دومین هدف شهردار و مجموعه شهرداری یزد بود و نوک پیکان را بر روی این نهاد گرفتند که شورا با شهردار مشکل دارد.

وی افزود: عده ای شروع به تخریب همکاران خدوم ما در شهرداری کردند و ما تکذیب و محکوم می کنیم و افرادی که قلم فرسایی کردند و در مسیر تضعیف روحیه همکاران ما در شهرداری گام برداشته و قلم زدند ، اعلام می کنیم که با قدرت و جدیت در شهرداری مشغول فعالیت بوده و با این خبرها و اطلاع رسانی غلط قرار نیست تضعیف روحیه شوند.

سیفی در بخش دیگری از سخنان خود روز خبرنگار را تبریک گفت و اظهار داشت : خبرنگار نقش جدی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه دارد و سرعت و دقت و امانت سه ویژگی است که خبرنگار باید داشته باشد و خبرنگاران سمبل تعهد و آگاهی بخشی هستند و کار مطالبه گری خبرنگاران نقش مهمی در پاسخگویی مسئولان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha