۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85191600
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح "شهید عجمیان" در ۲ هزار مدرسه لرستان

۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸
کد خبر: 85191600
اجرای طرح "شهید عجمیان" در ۲ هزار مدرسه لرستان

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: طرح "شهید عجمیان" به منظور شاداب سازی محیط های آموزشی ۲ هزار مدرسه و آموزشگاه این استان در حال انجام است.

"رضا عزتی" روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: طرح شهید عجمیان در قالب رنگ آمیزی، دیوارنگاره، با طراوت سازی محوطه مدرسه، تعمیر میز و صندلی و تجهیزات در مناطق حاشیه ای، کم برخوردار و محروم خواهد بود و از گروه های جهادی و انقلابی دعوت می شود مجموعه آموزش و پرورش را جهت اجرای کامل طرح یاری دهند.

وی اظهار داشت: همچنین به منظور آماده سازی مدارس در قالب پروژه مهر، تهیه کتب درسی و ساماندهی نیروی انسانی، کمیته های تخصصی تشکیل شده و روند خوبی جهت آمادگی های لازم برای پروژه مهر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه لرستان در زمینه ثبت نام کتب درسی رتبه نخست کشور را کسب کرده است اظهار داشت: همچنین این استان در حوزه ثبت ابلاغ ها و ساماندهی نیروهای انسانی در رتبه های برتر کشور قرار گرفته است.

عزتی عنوان کرد: سال تحصیلی جدید با حضور بیش از ۳۵۰ هزار دانش آموز و ۲۷ هزار معلم در ۱۶ هزار کلاس درس چهار هزار مدرسه لرستان آغاز می شود و مراحل جذب و استخدام ۵۰۴ آموزگار مدارس ابتدایی و استثنایی استان برای سال تحصیلی پیش رو در دست انجام می باشد.

وی اظهار داشت: مصاحبه عمومی و تخصصی طی پنج مرحله در این ارزیابی ها انجام می شود و در نهایت ۵۰۴ آموزگار ابتدایی و استثنایی بر حسب شایستگی ها و مستندات، جذب آموزش و پرورش لرستان خواهند شد.

وی همچنین با بیان اینکه ۱۵۳ نفر نیز به عنوان راهبر آموزشی برای دوره ابتدایی استان انتخاب خواهد شد گفت: ۳۰۶ نفر، متقاضی راهبری در آزمون کتبی ۲۸ مرداد ماه و مصاحبه پس از آن شرکت می کنند که افراد حائز بالاترین نمرات علمی و مصاحبه ای به عنوان راهبر آموزشی و تربیتی انتخاب می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha