۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
کد خبر: 85191717
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰۰ نفر از بانوان استان مرکزی در مقطع سطح ۲ حوزه علمیه ثبت‌نام کردند

اراک - ایرنا - مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی گفت: ۴۰۰ نفر از بانوان این استان به منظور تحصیل در مقطع کارشناسی (سطح ۲ حوزه علمیه) ثبت‌نام کردند.

حجت‌الاسلام «محسن گودرزی» روز دوشنبه در حاشیه آیین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت سالروز شهید «محمود صارمی» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از این تعداد افراد علاقمند،۲۶۰ نفر در آزمون کتبی قبول و با انجام مصاحبه به مدت پنج سال در حوزه‌ها به تحصیل می‌پردازند.

وی بیان کرد: این افراد پس از اتمام دوره تحصیل، مدرک تحصیلی کارشناسی را اخذ می‌کنند و این مدرک قابل ارایه برای فعالیت کاری است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری حرفه مهم خبرنگاری و رسانه، گفت: به نقل از حجت‌الاسلام، محسن قرائتی، ۴۰ آیه قرآن در حوزه خبر آمده است.

حجت‌الاسلام گودرزی اظهار کرد: مسئولیت فرد آگاه به عنوان خبرنگار بیش از دیگران است، بنابراین باید این قشر به صحت مطالب اطمینان داشته باشند و سپس نسبت به انتشار گسترده اقدام کنند.

وی، با اشاره به اهمیت حرفه خبرنگاری گفت: خبرنگاران پیش از هر چیز وظیفه‌ بررسی، گردآوری و ارایه اطلاعات را برعهده دارند و اخبار و رویدادهای تازه را در جراید، رادیو و تلویزیون، فضای مجازی، رسانه‌های اجتماعی و در قالب نوشتار، گفتار صوتی، ویدیو و فرمت‌های دیگر انعکاس می‌دهند.

بیش از یک‌هزار و ۶۵۰ طلبه زن در ۱۸ مدرسه علمیه و هزار و ۸۰۰ طلبه مرد در ۱۲ مدرسه علمیه در نقاط مختلف استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha