۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85192084
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه تویسرکان: حق‌طلبی همراه با وجدان کاری ویژگی بارز خبرنگار موفق است

همدان- ایرنا- امام جمعه تویسرکان گفت: خداباوری، حق‌محوری و حق‌طلبی همراه با تعهد و وجدان کاری، اخلاق‌مداری و سنجش ظرافت‌ها و لطائف از ملزومات و ویژگی‌های بارز یک خبرنگار موفق است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام "سید موسی حسینی‌ مجد" روز دوشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان تویسرکان اظهار داشت: سرعت، دقت و صحت در کار خبرنگاری بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی با اشاره به موقعیت نظام جمهوری اسلامی و توجه به ارزش‌های مقدس ، افزود: حفظ وحدت و انسجام مهمترین رکن در جامعه است که باید مدنظر همه آحاد مردم و مسئولان باشد.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به آغاز ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز و در این شرایط حفظ وحدت از هر چیزی در جامعه مهمتر است و باید کاری کنیم که انسجام حفظ و تقویت شود.

حجت الاسلام حسینی‌مجد تاکید کرد: باید رغبت و اشتیاق حضور در انتخابات را بین مردم ایجاد و برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم.

به گفته وی؛ همه باید مراقب باشیم با رفتن به سمت یک جناح و گروه، جو شهر از تعادل خارج نشود.

امام جمعه تویسرکان همچنین نماز جمعه را یک رسانه و تریبون آزاد که با پشتیبانی نظام در اختیار مردم قرار دارد، دانست و گفت: ائمه جمعه باید همه‌جانبه برخورد کنند و در راستای خدمت به مردم و نظام، از تریبون نماز جمعه تویسرکان به صورت صریح خواسته‌ها مطرح شده است.

حجت الاسلام حسینی‌مجد حفظ وحدت را از مهمترین اولویت‌ها و موضوعات مهم در جامعه برشمرد و افزود: همه باید در زمان‌ها و بحران‌های مختلف، حفظ انسجام مردم و وحدت را مد نظر قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه امیدآفرینی را یکی از مهمترین فرمایشات رهبر معظم انقلاب برشمرد و اظهار داشت: نقص‌ها و ایرادها باید بیان، تدوین و اطلاع‌رسانی شود و به گونه‌ای مدیریت شود که به مردم امید تزریق شود.

امام جمعه تویسرکان افزود: همگرایی‌ها اگر با خبرهای خوب و اقبال عمومی همراه شود، اثرگذار است.

حجت الاسلام حسینی‌مجد خدمتگزاری به مردم را افتخاری بزرگ دانست و بیان کرد: خدمت به مردم و ایجاد رفاه و نشاط در بین جامعه باید اولویت مدیران باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha