۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 942
کد خبر: 85192100
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همراهی ایرنا با مردم و مسوولان، توطئه رسانه‌های معاند را خنثی می‌کند+ فیلم

گرگان- ایرنا- مدیرکل دامپزشکی گلستان گفت: همراهی ایرنا با مردم و مسوولان و شفاف‌سازی در راستای جهاد تبیین و روشنگری افکار عمومی، توطئه رسانه‌های معاند در برپاکردن بلوا و آشوب در کشور را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی کاووسی روز دوشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان اظهار کرد: رسانه‌های گلستان باید با تبیین شرایط موجود و بیان عملکرد دولت، امید را در مردم بیشتر کرده و مانع تحقق اهداف شوم دشمنان در جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای شوند.

وی بیان کرد: دشمنان می‌خواهند با استفاده از جریان رسانه‌ای وابسته به خود تلاش مدیران جمهوری اسلامی را زیرسوال ببرند که خبرنگاران و رسانه‌های انقلابی باید با تدبیر و اتخاذ رویکرد مشترک و هماهنگ، از رسیدن معاندان به اهداف شوم خود جلوگیری کنند.

مدیرکل دامپزشکی گلستان در ادامه به برخی اقدامات این اداره‌کل در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین طرح‌ها، راه‌اندازی اولین مرکز جامع تشخیص بیماری‌های اسب کشور در آق‌قلا بود که این طرح پس از یک دهه وقفه، با تزریق اعتبارات سفر استانی دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید.

کاووسی گفت: بهره برداری از ساختمان مرکز تشخیص بیماری اسب کشور یک طرح ملی و تاثیرگذار در رونق حوزه صادرات و واردات اسب به شمار می رود.

وی برخورداری از آزمایشگاه مرجع حاکمیتی و صدور گواهی بهداشتی، انجام آزمایش دوپینگ اسب و ممانعت از خروج ارز و رونق صادرات و واردات اسب را از جمله مهم ترین مزایای برخورداری از این طرح ملی در استان گلستان برشمرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha