۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۱۶
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85192284
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نبود زمین مانع ایجاد شهرک صنعتی در گتوند

۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۱۶
کد خبر: 85192284
نبود زمین مانع ایجاد شهرک صنعتی در گتوند

اهواز- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: نبود زمین در شهرستان گتوند مانع احداث شرکت صنعتی در این‌ منطقه است.

به گزارش ایرنا، علی مهدی پور دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی ناحیه صنعتی شهرستان گتوند بیان کرد: ناحیه صنعتی گتوند شرایط بسیار خوبی برای استقرار صنایع تبدیلی کشاورزی دارد.

وی گفت: مصوبه ایجاد شهرک جدید صنعتی در گتوند از سال‌های گذشته اخذ شده اما تاکنون به دلیل اختصاص نیافتن زمین عملیاتی نشده است.

مهدی پور ادامه داد: این در حالی است که صنعتگران و سرمایه گذاران نیاز در این شهرستان نیاز مبرمی به شهرک جدید صنعتی دارند.

وی با اشاره به اینکه گتوند یکی از مناطق تقاضا محور برای علاقه مندان به سرمایه گذاری است ادامه داد: ناحیه صنعتی شهرستان گتوند نیز با کمبود زمین برای واگذاری به سرمایه مواجه است که با توسعه ی ۱۲ هکتاری این مشکل مرتفع خواهد شد.

مهدی پور با تاکید بر ایجاد زیر ساخت برای توسعه تولید و اشتغال در استان افزود: شرکت شهرک های صنعتی هدایت سرمایه داران به مناطق مستعد سرمایه گذاری که امکان واگذاری زمین را دارند در برنامه کاری خود دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان اظهار کرد: سرمایه گذاری در بخش تولید و رونق یافتن کسب و کار در این منطقه می تواند تاثیر بسزایی بر روی اشتغال زایی و رفع محرومیت این‌ منطقه داشته باشد.

مهدی پور افزود: اگر مکان مناسبی برای احداث شهرک جدید گتوند معرفی شود شرکت شرک‌های صنعتی خوزستان آمادگی دارد در اسرع وقت نسبت به احداث آن اقدام کند.

در خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha