۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۰۶
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85202794
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارتباط صنایع بزرگ و کوچک در خوزستان مناسب نیست

۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۰۶
کد خبر: 85202794
ارتباط صنایع بزرگ و کوچک در خوزستان مناسب نیست

اهواز- ایرنا- مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به یکی از مشکلات مهم حوزه تولید در استان گفت: ارتباط نداشتن صنایع بزرگ با صنایع کوچک مشارکت مناسبی با یکدیگر ندارند.

به گزارش ایرنا حمید رضا فلاح امروز جمعه در دیدار با جمعی از صاحبان صنایع در استان به مناسبت هفته حمایت از صنایع کوچک بیان کرد: صنایع بزرگ هزینه بر هستند و اشتغال کم‌تری دارند این در حالی است که صنایع کوچک با هزینه بسیار کمتری ایجاد می‌شوند و ظرفیت اشتغال بیشتری فراهم می‌کنند.

وی افزود: تمرکز دولت در استان بر حمایت از صنایع کوچک است و این توجه ویژه در بدنه دولت موجب شد در سال گذشته بخش عمده‌ای از ایجاد اشتغال در استان را صنایع کوچک به خود اختصاص دهند.

در ادامه این‌ نشست مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: خدماتی که شرکت شهرک‌ها ارائه می‌دهد به شدت متاثر از خدماتی است که سایر دستگاه‌های اجرایی ارائه می دهند.

علی مهدی پور افزود: برای ایجاد یک شهرک صنعتی بحث مالکیت اراضی، مجوز محیط زیست، استعلام‌های ۲۴ گانه، دریافت سندهای مالکیت، تامین آب، برق، گاز و مخابرات و جذب سرمایه گذار و حمایت از واحدهای تولیدی ارتباط مستقیمی با دستگاه‌هایی دارند که باید به شرکت شهرک‌ها صنعتی خدمات ارائه دهند، هر چه در این پروسه‌ها خدمات دهی با سرعت بیشتری انجام شود اشتیاق به راه اندازی واحدهای تولیدی نیز بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه حوزه‌ تولید و شهرک‌های صنعتی استان نیازمند نگاه ویژه‌ ای دستگاه‌های خدمات رسان است، اظهار کرد: برای حل مشکل بیکاری در خوزستان باید از صنایع کوچک حمایت کرد.

در خوزستان ۲ هزار واحد تولیدی وجود دارد.

از تاریخ ۲۱ مرداد ماه به مدت یک هفته به نام حمایت از صنایع کوچک نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha