استاندار: آذربایجان شرقی جزو استان‌های اول کشور از نظر طرح‌های عمرانی است

تبریز - ایرنا- استاندار آذربایجان شرقی گفت: این استان از نظر تعداد و کیفیت طرح‌ها جزو استان‌های اول در کشور است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، عابدین خرّم روز دوشنبه در نشست با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، افزود: در آذربایجان شرقی پروژه های مهمی همچون مس سونگون، نفلین سینیت سراب و فولاد بناب در حوزه صنعت وجود دارد که پروژه های شاخص استان و در سطح ملی نیز جزو طرح های مطرح است.

استاندار آذربایجان شرقی به طرح های بهداشت و درمان در استان نیز اشاره کرد و گفت: بیمارستان هزار تختخوابی و مجموعه تحقیقاتی ربع رشیدی از طرح های شاخص این حوزه هستند.

وی در خصوص طرح های سایر حوزه ها نیز به خط ۲ قطار شهری، آزادراه مراغه هشترود، سد پیغام چای و خط ۲ آبرسانی انتقال آب ارس به تبریز اشاره کرد.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: ما جزو استان های اول از نظر تعداد، کمیت و کیفیت طرح ها در کشور هستیم و از تمام ظرفیت های موجود برای پیشبرد آنها استفاده می کنیم.

خرّم به اهمیت سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و اظهار کرد: سفرهای رئیس جمهور در خرداد ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به آذربایجان شرقی از لحاظ منابع و مصوبات یک توان مضاعف و نقطه قوتی برای استان بود.


بروکراسی های اداری در انجام طرح ها تا حد امکان کاهش یابد

سردار عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا نیز در این نشست، گفت: قرارگاه خاتم الانبیا بنا به نیاز کشور در نقاط مختلف برای خدمت گذاری به مردم فعالانه حضور می یابد.

وی به حذف بروکراسی اداری تاکید کرد و گفت: در انجام طرح ها بروکراسی های اداری تا حد امکان کاهش یابد تا کارها سرعت بیشتری به خود بگیرد.

عابد با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی استان مهمی است، اظهار کرد: برای پیشبرد خوب پروژه ها، جلسات منسجم و تخصصی بین نهادها تشکیل شود تا در آنها مسائل و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گیرد.

در ابتدای این نشست مدیرکل صمت، شهردار تبریز، مدیرعامل آب منطقه ای و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به بیان آخرین جزئیات و شرایط طرح های در دست اجرای مشترک با قرارگاه خاتم الانبیا پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha