حضور مردم آذربایجان شرقی در پای صندوق های رای پرشور است

تبریز- ایرنا- سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با بیان این‌که حضور مردم استان در ساعات اولیه شروع انتخابات بسیار خوب است، افزود: بر اساس رصدهای انجام گرفته، مردم در اغلب شعب و به خصوص شعب بزرگ اخذ رای، حضور بسیار خوبی دارند و این شعب شلوغ است.

به گزارش ایرنا، تراب محمدی روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق رای گیری انتخابات ریاست جمهوری در مسجد امام حسین(ع) تبریز، اظهار کرد: انتخابات، تعیین کننده سرنوشت هر ملت است و انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز برای تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان انجام می‌ شود.

وی افزود: امروز مردم کشور و استان ما با مراجعه به پای صندوق رای برای سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند.

وی ادامه داد: انتخابات، مظهر جمهوریت و رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروز تمام آحاد مردم و آن‌هایی که احساس تکلیف می‌کنند حتما پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

محمدی گفت: از تعداد سه هزار و ۱۶۳ صندوق رای گیری در این دوره ۷۳۷ صندوق سیار است و از ساعت هشت صبح امروز با حضور تمامی ۵۰ هزار کارگزار، مجری و بازرس در سطح استان رای گیری آغاز شده است.

وی با پیش بینی مشارکت قوی مردم در انتخابات این دوره گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، هرکسی که رای می‌دهد، نظام مقدس جمهوری اسلامی را تایید می‌کند و امروز مردم برای قوام، دوام و عزت کشور خود پای صندوق می‌آیند.

وی با بیان این‌که مدارک لازم برای اخذ رای شامل کارت ملی و یا شناسنامه است، گفت: مردم سعی کنند با کارت ملی حضور یابند زیرا شناسنامه های قدیمی، کدملی ندارد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اعلام اینکه اخذ رای تا ساعت ۶ بعداز ظهر ادامه دارد و به احتمال زیاد تمدید می‌شود، توصیه کرد: مردم در شهرها و روستاها، اول وقت در پای صندوق حصور یابند.

وی تاکید کرد: مردم با حضور پای صندوق و انتخاب فرد اصلح، حماسه دیگری در برگ زرین نظام از خود به جای خواهند گذاشت.

به گزارش ایرنا، به ترتیب حروف الفبا آقایان «مسعود پزشکیان»، «مصطفی پورمحمدی»، «سعید جلیلی» و «محمد باقر قالیباف» نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha