۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۳
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85192619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آموزش شنا به ۲ هزار نفر در استان قزوین

۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۳
کد خبر: 85192619
آموزش شنا به ۲ هزار نفر در استان قزوین

قزوین - ایرنا - رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان قزوین گفت: تابستان امسال دوره های آموزشی شنا برای ۲ هزار نوآموز و علاقه مند به شنا در استخرهای استان برگزار شده یا در حال برگزاری است.

سعید شرباف روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دوره های آموزشی هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان قزوین ویژه افراد پنج تا ۱۵ سال است.

وی اظهار کرد: مرکز اصلی آموزش شنا به علاقه مندان این رشته استخر مجموعه ورزشی شهید رجایی است که در حال حاضر ۶۰۰ نوآموز در آن مشغول یادگیری شنا هستند که از این تعداد ۳۰۰ نفر پسر و ۳۰۰ نفر نیز دختر هستند.

این مسوول ورزشی گفت: در خلال برگزاری دوره های آموزشی، نفرات مستعد برای حضور در تیم های شنا شناسایی و استعدادیابی می شوند.

شرباف در ادامه از برگزاری ۲ دوره بازآموزی مربیگری شنا ویژه مربیان مرد و زن هیات شنا،شیرجه و واترپلو استان قزوین خبر داد و گفت: یک دوره بازآموزی نیز به زودی برای مربیان درجه و ۲ زن برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به استقبال بالای خانواده ها از طرح های آموزش شنا در استخرها در فصل گرما، از والدین خواست تا فرزندان خود را در دوره های مجاز که زیرنظر مربیان هیات شنا فعالیت می کنند، ثبت نام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha