۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85354647
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵۰۰ بیمه شده ورزشی در هیات شنا قزوین

۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳
کد خبر: 85354647
۲۵۰۰ بیمه شده ورزشی در هیات شنا قزوین

قزوین - ایرنا - رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو قزوین گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ بیمه شده ورزشی استان در این رشته فعالیت دارند که با توجه به ظرفیت های موجود، این تعداد قابل افزایش نیز خواهد بود.

سعید شهرباف روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: خوشبختانه فعالیت های هیات متناسب با برنامه های از پیش تعیین شده پیش رفته است و دوره های آموزشی و مسابقات متعددی در ۹ ماه نخست امسال در سطح استان برگزار شد و تا پایان سال نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص دوره های برگزار شده، خاطرنشان کرد: چهار دوره بازآموزی ویژه مربیان بانوان و آقایان به منظور افزایش سطح دانش مربیگیری، چهار دوره آموزش مربیگری و ۲ دوره کلاس تئوری از جمله دوره های برگزاری آموزشی هیات شنا، شیرجه و واترپلو این استان بوده است.

شهرباف با بیان اینکه برگزاری مسابقات استانی باعث کشف استعدادهای برتر این رشته می شود، اضافه کرد: برگزاری جشنواره شنا رده سنی پنج تا ۱۲ سال، برپایی ۲ دوره مسابقات استانی برای دختران و پسران رده های سنی پایه و پیشکسوتان، شرکت تیم زیر ۱۲ سال در جشنواره کشوری و تیم زیر ۱۲ سال واترپلو در جشنواره زنجان از دیگر فعالیت های هیات در سال جاری بود.

به گفته وی، تیم بزرگسالان شنا استان قزوین نیز توانست با کسب ۱۷ مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی امسال کشور که در تهران برگزار شد عنوان سومی را به خود اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری استان قزوین میزبان مسابقات واترپلو زیر ۱۲ سال کشوری است، یادآور شد: با توجه به اینکه استخر شهید رجایی به طور اختصاصی در اختیار هیات شنا، شیرجه و واتر پلو قرار دارد میزبانی مسابقات کشوری را نیز در این مکان برگزار خواهیم کرد.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان قزوین تاکید کرد: در حال حاضر مشکل خاصی را در استان نداریم و تنها معضل موجود نبودن زیرساخت های لازم این رشته بود که خوشبختانه و با کمک فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان استخر شهید رجایی در اختیار ما قرار گرفت.

شهرباف اضافه کرد: رشد و توسعه رشته شنا و پرورش منابع انسانی در زمینه داوری و مربیگری، کشف و پرورش استعدادها و توسعه ورزش همگانی شنا در استان قزوین از جمله وظایف اولویت دار هیات شنا، شیرجه و واترپلو این استان است.

استان قزوین دارای ۲۵ استخر سرپوشیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha