فرمانداران غرب کرمانشاه از تلاش‌های فعالان عرصه رسانه قدردانی کردند

قصرشیرین- ایرنا- فرمانداران شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در پیام‌های جداگانه‌ای با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و بزرگداشت روز خبرنگار تلاش‌های فعالان عرصه رسانه و خبر را در انعکاس اخبار و واقعیت‌های جامعه ارج نهادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست فرمانداری قصرشیرین با ارسال پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: هفدهم مرداد ماه روز شهادت خبرنگار برجسته کشور شهید محمود صارمی و روز بزرگداشت خبرنگار و مطبوعات بر تمام فعالان این عرصه گرامی باد. نامگذاری روز خبرنگار نشانه اهمیت و ضرورت مطبوعات و اطلاع رسانی در جامعه و تسریع در آگاه سازی و شفافیت در و برای جامعه مدنی است که رسالت خبرنگاری نیز چیزی جز این موضوع نبوده و نخواهد بود.

فرمانداران غرب کرمانشاه از تلاش‌های فعالان عرصه رسانه قدردانی کردند

«محمد نجفی» در ادامه این پیام افزود: روز خبرنگار روز پیروزی تفکر و اندیشه بر قدرت و پاسبانی از تعدی به مرزهای فرهنگی است و از این رو، روز قلم و شهدای اهل قلم را بر تمام خبرنگاران سخت کوش و فعالان عرصه خبر و خبر رسانی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

فرماندار سرپل ذهاب نیز با صدور پیامی با تبریک روز خبرنگار به خصوص به تلاش گران عرصه رسانه این شهرستان گفت: خبرنگاران طلیعه داران آگاهی در جامعه هستند و رسالت آن ها در امتداد رسالت انبیاء الهی قرار دارد.

«صدرالله بابلی» افزود: رسانه ها به عنوان بازوان جامعه همیشه در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی و مردم و جامعه گام برداشته‌اند و تلاش و کوشش اصحاب رسانه برای آبادانی و ایجاد امید و نشاط در سطح جامعه ستودنی و شایسته تقدیر است.

فرمانداران غرب کرمانشاه از تلاش‌های فعالان عرصه رسانه قدردانی کردند

فرماندار سرپل ذهاب گفت: نقش رسانه ها در مطالبه گری دلسوزانه و صادقانه می تواند بسترساز جامعه ای پویا و روبه تکامل باشد و اگر نقد منصفانه و چشمان بیدار و زبان گویای اهالی رسانه نباشد، جامعه دچار رکود خواهد شد و بی شک مسیر رشد و بالندگی جامعه کند خواهد شد.

بابلی ادامه داد: بدون تردید همه مدیران و صاحبان خرد باید نقدهای منصفانه خبرنگاران متعهد به آرمان های انقلاب اسلامی و دلسوز به رشد و تعالی جامعه را ارزشمند به شمار آورند و از آن به عنوان یک فرصت برای اصلاح امور استفاده کنند.

او گفت: اصحاب رسانه وظیفه ای خطیر و برجسته دارند، آن ها با مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر نقش مهمی در جهاد تبیین و ایجاد روحیه امید و نشاط اجتماعی دارند و تلاش آن ها برای خنثی کردن توطئه های دشمنان و بیان حقایق ارزشمند است.

فرماندار سرپل ذهاب افزود: امروز جامعه بیش از هر زمانی نیازمند انسجام است و نقش رسانه ها در این راستا خطیر است و همانطور که شاهد بوده ایم رسانه های شهرستان در این مسیر نقش مهمی را در انسجام و وفاق اجتماعی ایفا کرده اند و تاثیرات آن را ما در سطح شهرستان سرپل شاهد بوده ایم.

فرمانداران غرب کرمانشاه از تلاش‌های فعالان عرصه رسانه قدردانی کردند

فرماندار گیلانغرب نیز با صدور پیامی با گرامیداشت هفدهم مرداد ماه در پیامی روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت و افزود: پیام آوران عرصه رسانه، راویان رویدادها و طلایه داران راستین خبر در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسیر اعتدال را با مشعل فروزان روشنگری و چشمانی باز و زبانی گویا پیموده؛ با واژگان سازی برآمده از حقایق، آگاهی بخشی به جامعه را پیشه خود دارند.

«وحید محمدی» افزود: تاریخ نگاران زمانه، از مجرای اطلاعات دقیق و وثیق، تصویر عینی واقعیت ها را ثبت کرده و همسو با وجدان اخلاقی، شرافت حرفه ای و احترام به حقوق فردی و حفظ حریم و شئون انسانی اهتمام می ورزند.

وی اظهار کرد: خبرنگاران و قلم نگاران قاصدان و بذر نشانان صداقت و صراحت اند که واژگان را هنرمندانه کاشته و درخت امید را به بار می نشانند.

فرماندار گیلانغرب گفت: بر این اساس دولت سیزدهم برخاسته از روح مهار تورم و رشد تولید بر مدار ایرانی قوی، رونق تولید، اعتماد و ارتباط دو سویه با رسانه ها را مشی خود قرار داده و تداوم بخش این حرکت پویا و بالنده خواهد بود، در این راستا همت والای شما خبرنگاران در انعکاس اخبار و اطلاعات سازمان های دولتی و بیان مشکلات مردم و واقعیت های جامعه امری ارزشمند و رسالتی بس سترگ است.

وی عنوان کرد: بر خود وظیفه می دانم تلاش صادقانه، عدالت، صداقت، امانت داری و پایندی به منشور حقوق حرفه ای این قشر را در قبال جامعه و مخاطبان پاس داشته، مراتب قدردانی خود را از جامعه رسانه ای شهرستان گیلانغرب همزمان با فرا رسیدن هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اعلام دارم.

شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha