فرمانده مرزبانی خراسان رضوی: ایرنا با اطلاع رسانی درست نقش مهمی در تامین امنیت جامعه دارد

مشهد- ایرنا- فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی با اطلاع رسانی درست نقش مهم و تاثیرگذاری در تامین امنیت جامعه دارد و ارتباط تنگاتنگی بین این رسانه در استان با مجموعه مرزبانی وجود دارد.

سردار مجید شجاع روز سه‌شنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا که مناسبت روز خبرنگار انجام شد افزود: اطلاع رسانی در خصوص وضعیت امنیت عمومی کشور از رسالت رسانه هاست و اطلاع رسانی در حوزه اخبار امنیتی بیشتر از طریق خبرگزاری ایرنا انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: خبرنگاران در جنگ تمام عیار قرار دارند و در عرصه جنگ نرم بسیار تاثیرگذار هستند و این قشر به صورت شبانه روزی در حال مجاهدت هستند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: با توجه به وظیفه حساس و خطیر خبرنگاران، به جایگاه و شرایط این قشر باید توجه ویژه شود.

شجاع افزود: دستگاه های امنیتی و نظامی، امنیت جامعه را حفظ می‌کنند اما مردم و سایر دستگاه‌ها نیز نقش خطیری در تامین امنیت دارند.

وی تاکید کرد: هم اینک خوشبختانه امنیت کامل در مرزهای استان وجود دارد و مرزبانان با شجاعت و باهوشی اجازه هیچ تحرکی را در مرزها نمی دهند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی: ایرنا با اطلاع رسانی درست نقش مهمی در تامین امنیت جامعه دارد

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: خبرنگاران این رسانه در راستای امیدآفرینی و اطلاع‌رسانی درست تلاش می کنند و این سازمان در حوزه های مختلف خبری در مسیر جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب و دولت مردمی،فعالیت می کند.

حسینعلی راشکی افزود: مرکز خراسان رضوی نیز روزانه بین ۳۰ تا ۴۰ خبر در موضوعات مختلف تولید می‌کند و تهیه و تولید گزارش هایی در خصوص مشکلات و چالشهای موجود در استان مورد توجه و تاکید است.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی: ایرنا با اطلاع رسانی درست نقش مهمی در تامین امنیت جامعه دارد

به گزارش ایرنا، ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار و مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهر مزارشریف افغانستان از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز خبرنگار انتخاب شده است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی قدیمی ترین آژانس خبری در ایران محسوب می شود که در سال ۱۳۱۳ خورشیدی تاسیس شده و از نظر وسعت پوشش خبری و فعالیت دفاتر خبری در داخل و خارج از کشور بزرگترین بنگاه خبری ایران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha