نصب دکل‌های مخابراتی طبق انضباط شهری در مشهد است

مشهد- ایرنا- مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: ساماندهی دکل‌های مخابراتی در این کلانشهر در حال انجام است و مجوزهای نصب دکل‌های مخابراتی در مشهد بر اساس ضرورت منطقه‌ای و انضباط شهری انجام می‌شود.

مهدی بدیع فرخد روز سه‌شنبه به مناسبت روز خبرنگار در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی افزود: برخی اوقات اپراتور درخواست نصب دکل در منطقه ای را دارد که انجام آن ضروری است، اما به لحاظ انتخاب مکان به مشکل برخورد می‌کنیم.

وی بیان کرد: ساماندهی دکل های مخابراتی به نفع مردم است و اکنون بخش عمده ای از طرح ساماندهی دکل های مخابراتی در این کلانشهر انجام شده است، اما در ادامه کار تعارضاتی وجود دارد.

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد افزود: عدم آشفتگی سیما و منظر شهری مهمترین رویکرد در ساماندهی دکل های مخابراتی است.

بدیع با تبریک روز خبرنگار افزود: خبررسانی و اطلاع رسانی یک فرآیند دوسویه است و مدیران نیز در این زمینه باید همکاری لازم را با اصحاب رسانه داشته باشند.

ساماندهی دکل‌های مخابراتی از سال  ۱۳۹۶ در راستای زیباسازی سیما و منظر شهری در مشهد آغاز شده است.

حدود هزار و ٣٠٠ سایت مخابراتی در مشهد وجود دارد که ٧٠ درصد از این تعداد در املاک خصوصی نصب شده است.

به گزارش ایرنا، ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار و مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهر مزارشریف افغانستان از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز خبرنگار انتخاب شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha