۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۵
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85193221
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۲ کیلومتر از جاده‌های خواف خراسان رضوی بهسازی شد

۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۵
کد خبر: 85193221
۶۲ کیلومتر از جاده‌های خواف خراسان رضوی بهسازی شد

گناباد-ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خواف گفت: ۶۲ کیلومتر از جاده‌های اصلی و فرعی این شهرستان طی چهار ماهه سال جاری بهسازی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی جعفرنیا سدهی روز سه شنبه طی نشست خبری افزود: افزون بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و طرح تحول بهسازی راههای استان خراسان رضوی، منابع ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و حقوق دولتی معادن برای بهسازی و اجرای روکش آسفالت گرم جاده های اصلی و فرعی شهرستان خواف هزینه شد.

وی تصریح کرد: قرارداد بهسازی و روکش ۶۰ کیلومتر دیگر از جاده های اصلی و فرعی شهرستان خواف با پیمانکار منعقد و تا پایان سال جاری اجرا و به بهره برداری می رسند.

رییس اداره راهدازی و حمل و نقل جاده ای خواف اضافه کرد: ۱۴ کیلومتر راه روستایی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال طی چهار ماهه امسال احداث و به بهره برداری رسیده است.

شهرستان خواف به عنوان پهناورترین شهرستان استان خراسان رضوی با ۸۶۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستایی و مرزی و بدلیل حمل سالانه بیش از ۹ میلیون تن بار به ویژه محصولات معادن و قرارگرفتن در کریدور ترانزیتی بندرعباس-دوغارون از شهرستان های هدف طرح تحول بهسازی راههای این استان است.

مرکز شهرستان خواف با ۱۲۳ کیلومتری مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha