۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۵۸
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85193379
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارائه خدمات ارتباطی و اینترنتی به زائران اربعین  بررسی شد

بغداد - ایرنا - ارائه خدمات ارتباطی، اینترنتی و پستی به زائران اربعین حسینی با حضور هیات ایرانی به ریاست معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر ارتباطاعات عراق بررسی شد.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا، طرح‌های تهیه شده توسطوزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران برای ارائه خدمات ارتباطی، اینترنتی و پستی به زائران اربعین امام حسین (ع) در نشستی با حضور هیاتی از کارشناسان ایرانی به ریاست «امیر محمدزاده لاجوردی» مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ایران و هیاتی از کارشناسان عراقی به ریاست «هیام الیاسری» وزیر ارتباطاعات این کشور بررسی شد.

وزیر ارتباطات عراق ضمن خیر مقدم به معاون وزیر ارتباطات و فناوری ایران در خصوص چشم‌انداز همکاری و کار مشترک برای پیشبرد بهترین خدمات به زائران اربعین امام حسین (ع) با طرف ایرانی گفت و گو کرد.

در این نشست که در وزارت ارتباطات عراق در بغداد برگزار شد، با تشکیل تیم‌های کاری مشترک بین دو کشور و برگزاری جلسات دوجانبه با حضور نمایندگان شرکت‌های تلفن همراه و ارائه دهندگان خدمات اینترنتی به منظور ارائه بهترین خدمات به زائران اربعین موافقت شد.

هیات ایرانی نیز از زحمات الیاسری وزیر ارتباطات عراق و همکاری بسیار خوب این وزارتخانه برای خدماتی که این وزارتخانه به زائران ارائه خواهد کرد، تقدیر کرد و این اقدام را موجب تقویت روابط بین دو کشور دانست.

وضعیت اینترنت در کل عراق بسیار نامناسب و با کندی بیش از حد و قطعی های مکرر همراه است و این معضل به ویژه در شهرها و ایام زیارتی از جمله در ایام عاشورا و اربعین در کربلا بسیار حادتر است و منجر به گلایه زائرین می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha