سرمربی گل‌گهر سیرجان: ما به هماهنگی خوبی رسیدیم + فیلم

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با اشاره به تغییرات و هماهنگی این تیم گفت: اکنون به هماهنگی خیلی خوبی رسیدیم و تلاش می‌کنیم در بازی فردا مقابل فولاد خوزستان بهترین عملکرد خودمان را به نمایش بگذاریم.

به گزارش ایرنا، مارینوس اوزونیدیس شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور افزود: نخستین بازی ما در فصل جدید است و البته باید آغاز خیلی خوبی در لیگ برتر کشور داشته باشیم و تلاش می کنیم این کار را خوب انجام دهیم.

وی اظهار کرد: معتقدم پیش فصل خیلی خوبی داشتیم و انتظار داریم عملکرد خیلی خوبی هم برای بازی فردا مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با بیان اینکه می خواهیم بدانیم بازیکنان فردا چطور پیش می‌روند عنوان کرد: معتقدم که بازیکنان بهترین عملکرد خود را خواهند داشت و برای این موضوع تلاش می کنند.

وی در خصوص نقل و انتقالات پیش فصل لیگ برتر نیز گفت: البته از بازیکنانم رضایت دارم اما همچنان منتظر بازیکنان جدید هستیم و مهمتر از هر چیز این است، بازیکنانی داریم که در تیم قرار دارند و تلاش می‌کنند بهترین باشند؛ برای من مهمترین چیز همین است.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان از ساعت ۱۹:۳۰ عصر فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید سلیمانی مقابل فولاد خوزستان قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha