فیلم| ۲ گل تیم گل‌گهر سیرجان در نیمه نخست بازی مقابل فولاد خوزستان

کرمان - ایرنا - نیمه نخست بازی تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتر در حالی خاتمه یافت که گل‌گهر با ۲ گل از حریف خود پیش افتاده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بازی ۲ تیم فوتبال گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان در حالی در هفته نخست لیگ برتر در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان آغاز شده که احمد زنده روح بازیکن کرمانی گل گهر توانست در دقیقه ۲۲ بازی اولین گل میزبان را به ثمر برساند.

این گل اولین پنالتی فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور بود که روی حرکت دیدنی علیرضا کوشکی؛ حاصل شد. گل دوم گل‌گهر سیرجان روی حرکت دیدنی و فرار علی اصغر عاشوری و پاس گل مهران گلزاری در دقیقه ۴۵+۵ به ثمر رسید تا میزبان در نیمه نخست با ۲ گل پیش افتاده باشد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز در نیمه نخست این بازی ۲ بار تیر دروازه گل گهر سیرجان را به لرزه درآورد و این بازی موقعیت جدی دیگری نداشت.

یکی دیگر از اتفاقات جالب این بازی پخش زنده تلویزیونی توسط شبکه کرمان به خاطر پخش اخبار بود که انتقادهایی به همراه داشت.

۲ تیم در آغاز بازی با حمل بنرهایی حرکت اخیر برخی از دشمنان اسلام را در بی احترامی به قرآن کریم محکوم کردند و همچنین روز خبرنگار را تبریک گفتند.

این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز در سیرجان آغاز شده و رییس فدراسیون فوتبال، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از بانوان در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha