فیلم| حضور پرشور بانوان در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

کرمان - ایرنا - حضور پرشور بانوان در بازی تیم های فوتبال گل گهر سیرجان - فولاد خوزستان در ورزشگاه شهید سلیمانی اقدامی نو در سکوهای تماشاگران شهرستان‌ها محسوب می شود که پس از تهران برای نخستین بار در استان ها محقق شد.

به گزارش ایرنا، با پیگیری های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال حضور بانوان در ورزشگاه پس از ورزشگاه آزادی تهران، برای نخستین بار در استان ها میسر شد.

هفته نخست لیگ برتر در بازی های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی تهران و سپاهان و تراکتورسازی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان نیز با حضور بانوان خواهد بود.

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال چندی پیش وعده داده بود با تلاش های صورت گرفته از سوی فدراسیون فوتبال و نامه نگاری های لازم مشکل حضور بانوان در استادیوم ها حل شده است و به زودی شاهد حضور بانوان در استادیوم ها خواهیم بود.

نگرانی برای حضور بانوان در ورزشگاه سیرجان وجود ندارد
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان امروز در نشست خبری با اشاره به ظرفیت باشگاه های صنعتی عنوان کرد: حضور بانوان پس از ورزشگاه آزادی امروز در شهرستان سیرجان محقق شد که این مهم ظرفیت مناسبی برای استان ایجاد کرده و اتفاق مهمی است.

میثم پاریزی با اشاره به پیگیری مجوزهای ورود بانوان به ورزشگاه از مجموعه وزارت و فدراسیون ها گفت: هیچ کس مخالفت و دغدغه و نگرانی در این حوزه ندارد. نباید اتفاقی در نقطه ای رقم بخورد تا امکان حضور بانوان را تحت شعاع قرار دهد.

وی ادامه داد: امیدوارم بازی امروز گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان بتواند آغازگری برای حضور بانوان در اماکن ورزشی کرمان و سایر استان ها باشد.

همچنین معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان کرمان نیز در این بازی حضور دارند.

بازی ۲ تیم گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان از ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه شب در ورزشگاه شهید سلیمانی آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha