۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۳
کد خبر: 85193695
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیریه نوآوران سلامت غرب کشور در خلخال و کوثر اردو زد

اردبیل - ایرنا - مسئول قرارگاه جهادی شهیدان نوعی اقدم دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: تیم خیریه نورآوران سلامت غرب کشور با هدف ارائه خدمات بهداشتی - درمانی در شهرستان‌های خلخال و کوثر مستقر شد.

دکتر مهدی رهبر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعضای این اردوی جهادی درمانی شامل ۵۷ دندانپزشک ، ۱۳ چشم پزشک و ۱۳ اپتومتریست با حضور در سایت درمانی خیریه نورآوران سلامت غرب کشور به مردم شهرستان‌های کوثر و خلخال خدمات ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: اعضای این تیم در حوزه خدمات چشم‌ پزشکی برای ۲ هزار و ۳۹۰ نفر ویزیت بیماری‌های چشم انجام دادند که ۸۹۱ مورد تعیین نمره چشم، ۲۰۴ مورد عمل آب مروارید و ۴۶ مورد ارجاع به سایر مراکز است.

وی گفت: در شهرستان کوثر یک هزار و ۹۰۹ نفر ویزیت بیماری‌های چشم، ۷۰۱ مورد تعیین نمره چشم، ۱۴۹ مورد عمل جراحی آب مروارید و هشت مورد معرفی به سایر مراکز انجام شد.

مسئول قرارگاه جهادی شهیدان نوعی اقدم دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: در شهرستان خلخال ۴۸۱ نفر کل ویزیت بیماری‌های چشم است که ۱۹۰ مورد تعیین نمره چشم و ۵۵ مورد عمل جراحی آب مروارید انجام شده و ۳۸ مورد نیز به سایر مراکز معرفی شده‌اند.

دکتر رهبر با اشاره به اینکه در مجموع به یک هزار و ۸۳۷ نفر در شهرستان کوثر و خلخال خدمات دندانپزشکی ارائه شده است، تصریح کرد: در حوزه خدمات دندانپزشکی، کل ویزیت دندانپزشکی در شهرستان کوثر یک هزار و ۱۲۰ نفر و کل ویزیت دندانپزشکی در شهرستان خلخال نیز ۷۱۷ مورد بوده است.

خلخال و کوثر در جنوب اردبیل قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha