نماینده ولی فقیه در لرستان: اسلام ستیزی در راس تبلیغات دشمنان است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: دشمنان همواره در قالب های مختلف، اسلام ستیزی و اسلام‌هراسی را در دنیا تبلیغ می‌کند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز چهارشنبه در اجتماع اعتراض‌آمیز مردم خرم آباد و ابراز انزجار در پی هتاکی به ساحت مقدس قرآن کریم اظهار کرد: نظام سلطه بیش از ۲ قرن همه‌ امکانات مادی و غیر مادی خود را به‌کار گرفت تا در قالب کتاب، فیلم، رمان، تئاتر، نمایشنامه و سایر اشکال مختلف، اسلام‌هراسی و اسلام‌زدایی را تبلیغ کند و بر افکار و اندیشه‌ها اثر بگذارد، اما روز به روز شاهد افزایش جمعیت مسلمانان بودیم که اکنون به بیش از ۲ میلیارد نفر رسیده است..

وی گفت: توهین به ساحت قرآن کریم سابقه‌ دیرینه دارد و این‌گونه روش‌های زشت و بی‌اثر در صدر اسلام هم با بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) بوده است و تهمت‌های ناروا، تحریم اقتصادی، تحمیل جنگ‌های متعدد، راه‌اندازی خط شرک و نفاق در گذشته سابقه دارد اما هیچ‌کدام از این‌ها نتوانست مانع جلال، شکوه و عظمت اسلام و قرآن کریم شود.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به دشمنی غرب در دو تا سه دهه‌ اخیر ادامه داد: آنها برای اینکه جلوی شکوه، جلال و عظمت اسلام را بگیرند، با دروغ، فریب، شایعه‌پراکنی، تاثیرگذاری بر اذهان و افکار و تغییر محاسبات را دنبال می‌کنند چراکه یک نظام سیاسی ممتاز از تمام نظام‌های سیاسی شکل گرفته و مناسبات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی آنها را به هم ریخته است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار کرد: قرآن سایر ادیان و کتب آسمانی را در زمان خودشان به رسمیت شناخته و تصدیق کرده است و انبیای الهی را تکریم و تعظیم می‌کند اما اینکه روبروی یک مکان مقدس مثل مسجد در سایه‌ حمایت پلیس سوئد به این کتاب آسمانی اهانت می‌شود، برگ زشتی را در تاریخ خود رقم زدند.

وی با بیان اینکه این‌گونه اعمال سبب نفرت ۲ میلیارد مسلمان و همه‌ آزادگان جهان می‌شود ادامه داد: هرچند این اعمال ناپسند نمی‌تواند جلوی درخشش اسلام را بگیرد اما باید باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری، این شخص هتاک و حامیانش به دستگاه قضایی اسلامی تحویل داده و طبق قوانین اسلامی مجازات شوند.

وی با اشاره به تعارض رفتاری مدعیان حقوق بشر گفت: از سازمان کنفرانس اسلامی و وزارت امور خارجه درخواست می‌کنیم این امور را پیگیری کنند که چنین اتفاقات تلخی در آینده توسط این‌گونه افراد و حامیان‌ آنها تکرار نشود.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: اگر کسی راجع به هولوکاست مقاله‌ علمی بنویسد افرادی که ادعای آزادی بیان دارند مانع می‌شوند و او را به دادگاه معرفی، زندانی و جریمه می‌کنند اما چنانچه فردی علیه همجنس‌گرایی که هر انسان منصفی آن را زشت، پلید و متنفر می‌داند اقدامی انجام دهد می‌گویند این با آزادی بیان سازگار نیست اما در مورد هتک حرمت قرآن می‌گویند این آزادی بیان است.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه مردم ما فهیم، آگاه و بصیر هستند اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی پیامی متکی بر عفاف، حجاب و نجابت برای بانوان دارد و در عین حال زمینه را برای فعالیت بانوان در همه‌ عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، تقنینی و ورزشی فراهم کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha