قطعی در خدمات الکترونیک سازمان ثبت احوال وجود ندارد/خدمت‌رسانی در ۲۰۰ هزار نقطه کشور

تهران - ایرنا - معاون امور هویتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: این سازمان با ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ارائه سرویس‌های الکترونیک به ۲۰۰ دستگاه در ۲۰۰ هزار نقطه در حال خدمات‌رسانی است و هیچ گونه قطعی در خدمات الکترونیک سازمان ثبت احوال کشور وجود ندارد.

به گزارش ایرنا از سازمان ثبت احوال کشور، محمدباقر عباسی با بیان اینکه این سازمان به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود، با اشاره به تقدیر وزارت فناوری اطلاعات از سازمان ثبت احوال کشور در زمینه ارائه خدمات الکترونیک در بستر مرکز ملی تبادل اطلاعات و کسب رتبه دوم در کشور، اظهار داشت: با توجه به شعار دولت سیزدهم مبنی بر دولت هوشمند و تاکیدهای ریاست این سازمان در این مورد، اکنون اولویت این سازمان حرکت به سمت سازمانی پویا و هوشمند است و در همین راستا این سازمان با ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه فناوری به همه اشخاص حقیقی و حقوقی در ۲۰۰ هزار نقطه به صورت الکترونیک خدمت ارائه می‌کند.

وی به عملکرد این سازمان در ارائه خدمات الکترونیک به سایر دستگاه‌ها اشاره کرد و افزود: عملکرد مناسب سازمان ثبت احوال کشور در ارائه خدمات الکترونیک بین دستگاه‌ها موجب شد این سازمان در تیر امسال در نهمین جشنواره ملی فناوری اطلاعات در محور دولت هوشمند و زیرمحور مرکز ملی تبادل اطلاعات حائز رتبه دوم شده است و از سوی وزارت ارتباطات و فناوری مورد تقدیر قرار گیرد.

عباسی با اشاره به ادعای اخیر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر قطعی و اختلال در خدمات سازمان ثبت احوال کشور، گفت: هیچ گونه قطعی در سرویس‌های الکترونیک سازمان ثبت احوال کشور وجود ندارد و همکاران ما به صورت شبانه‌روزی در حال رصد این سرویس‌ها هستند.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های خدمت گیرنده از سازمان ثبت احوال کشور، پایداری سیستم‌های خود و جلوگیری از اختلال در ارائه خدمات به مردم را همواره رصد و به روزرسانی کنند.

عباسی ادامه داد: سازمان ثبت احوال کشور روزانه به ۲۰۰ دستگاه در ۲۰۰ هزار نقطه کشور به صورت الکترونیک، خدمات ارائه می‌دهد و این خدمات تنها مربوط به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیست و هرگونه اختلال در این خصوص از سوی سامانه‌های داخلی درون سازمان یادشده است و در این مورد به صورت مستمر به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هشدار داده‌ شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha