تولید محتوا، سلاح رسانه‌ها در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

گنبدکاووس - ایرنا - فرمانده انتظامی کلاله با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام اسلامی، راه مقابله با این جنگ بالاخص در حوزه فرهنگی و تبلیغاتی آن را تولید محتوای مناسب و آگاهی بخشی صحیح به مردم توسط رسانه‌ها و خبرنگاران دانست و برلزوم اهتمام ویژه به این موضوع تاکید کرد.

سرهنگ سیدخلیل هاشمی روز چهارشنبه در دیدار با مسوول نمایندگی خبرگزاری ایرنا در شرق گلستان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، بیان داشت: دشمنان تلاش دارند با بزرگنمایی برخی نقاط ضعف ما به گروه‌های مختلف مردم بالاخص نسل جوان القا کنند که نظام اسلامی و دولت قادر به رفع مشکلات نیست.

وی افزود: بزرگنمایی نقاط ضعف ما در حالی توسط دشمنان پررنگ جلوه داده می‌شود که این کشورها هم دارای نقاط ضعف و زشتی‌های فراوانی هستند که به آن نمی‌پردازنند.

سرهنگ هاشمی با اشاره به نقش و اثرگذاری رسانه‌ها بر افکار عمومی، اضافه کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران ما هم باید با تولید محتوای مناسب و آگاهی بخشی به افراد جامعه بویژه نسل جوان، به مقابله با جنگ ترکیبی دشمن بروند و نگذارند آنها به اهداف پلید خود دست یابند.

تولید محتوا، سلاح رسانه‌ها در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

فرمانده انتظامی کلاله همچنین با اشاره به گفتمان جهاد تبیین ارائه شده توسط رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران به‌عنوان افسران مقابله با جنگ نرم دشمنان، در صف مقدم جهاد تبیین نیز قرار دارند.

وی گفت: انقلاب اسلامی طی ۴۴ سال گذشته دستاوردهای زیادی داشته و مردم با بصیرت کشورمان از اقوام و مذاهب اسلامی همواره در صحنه‌های مختلف حماسه آفرینی کردند که رسانه‌ها باید بیش از پیش آن‌را برای افراد جامعه بالاخص نسل جوان تبیین کنند.

سرهنگ هاشمی، رعایت اصول حرفه‌ای و صداقت در اطلاع رسانی و انتشار اخبار توسط رسانه‌ها و خبرنگاران را مهم دانست و اضافه کرد: روایت نخست در انتشار اخبار مهم است و اصحاب رسانه باید بر مبنای اطلاعات صحیح و در راستای مصالح نظام نسبت به اطلاع رسانی اقدام کنند.

وی با گلایه از برخی فعالان فضای مجازی در تولید و بازنشر اخبار بویژه در حوزه انتظامی و حوادث، گفت: کسب اطلاعات صحیح از منابع خبری و فرصت دادن به انتظامی برای بررسی و پیگیری فنی موضوع ضروری است ضمن اینکه رعایت این موضوع به حفظ آرامش و ارتقای احساس امنیت در جامعه کمک می‌کند.

فرمانده انتظامی کلاله همچنین با تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار، یاد و خاطره همه شهیدان حوزه رسانه بالاخص شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را گرامیداشت و برلزوم ادامه راه این عزیزان والامقام از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه تاکید کرد.

سرهنگ هاشمی از همکاری و همراهی همه رسانه‌های ارتباط جمعی استان گلستان و شهرستان کلاله بویژه خبرگزاری ایرنا با مجموعه انتظامی قدردانی کرد.

شهرستان کلاله افزون بر ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha