فعالان فضای مجازی در خط مقدم خنثی‌سازی فتنه دشمنان هستند

گرگان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: فعالان انقلابی فضای مجازی، افسران جمهوری اسلامی در خط مقدم نقش‌آفرینی برابر خنثی‌سازی فتنه دشمنان هستند.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر روز شنبه در افتتاحیه آغاز رقابت شرکت‌کنندگان در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گلستان اظهار کرد: بسیج همواره در خنثی‌سازی توطئه‌های فضای مجازی پیشرو بوده و سعی در رفع دغدغه‌های این بخش دارد.

وی تصریح کرد: در نبرد نامتقارن دشمنان افسران انقلابی فضای مجازی نقش‌آفرین‌های ویژه بوده و کمک بزرگی به موفقیت کشور در این عرصه فضا دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: این رویداد می‌تواند کمک بزرگی به موفقیت در عرصه فضای مجازی باشد و اگر می‌خواهیم در این فضا مقابله با دشمن داشته باشیم باید بتوانیم از ظرفیت نیروهای انقلابی به‌درستی استفاده کنیم.

مهاجر افزود: در این رویداد می‌توانیم به شناسایی استعدادها و همچنین فراهم‌سازی بستری برای تولید محتوای فاخر می‌شود.

 وی ادامه داد: از تک‌تک شرکت‌کنندگانی که در این رویداد وقت گذاشتند و در تلاش بودند که تولید محتوای دیجیتال فاخری داشته باشند تشکر می‌کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: این رویداد را با رمز «یا رسول‌الله» آغاز خواهیم کرد و امیدواریم روزبه‌روز شاهد توسعه بیشتری این رویداد باشیم و از برگزارکنندگان این حوزه قدردانی می‌کنم و امید است که افسران این عرصه بتوانند در فضای مجازی تولیدگر باشند و وظیفه خود را به‌درستی عمل کنند.

رقابت ۲۱ گروه در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گلستان امروز شنبه در گرگان آغاز شد و تا ۲ روز ادامه خواهد داشت.

مسوول مرکز فضای مجازی بسیج گلستان گفت: این رقابت در سه بخش بازی‌های موبایلی، نرم‌افزارهای موبایلی و پویانمایی رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال برگزار می‌شود.

رضا روشنی اظهار کرد: در بخش پویانمایی ۱۰ تیم، در بخش نرم‌افزارهای موبایلی پنج تیم و در بخش بازی‌های موبایلی ۶ تیم با هم به رقابت می‌پردازند.

وی بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این رویداد ساخت ایران قوی‌تر بوده و به جوانان فرصت می‌دهیم با استعدادهای خود بتوانند از فضای مجازی برای تبیین استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: هر فردی در عرصه فضای مجازی می‌تواند برای تبیین‌گری تولید محتوا کند تا دروغ‌های دشمنان را خنثی سازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha