۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85193914
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخورداری ۳۸۴ کارفرمای بوشهری از طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی

بوشهر-ایرنا- مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: از ابتدای خرداد همزمان با آغاز طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی در این استان، تاکنون ۳۸۴ کارفرما به مبلغ ۱۰۵ میلیارد ریال مشمول بخشودگی شده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد جواد بازدرهوا روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان در این استان تا پایان مردادماه تداوم دارد.

وی بیان کرد: این طرح در سالی که با تدبیر رهبر معظم انقلاب بنام مهار تورم و رشد تولید مزین شده با هدف حمایت از کارگاه‌های فعال تولیدی، صنعتی، معدنی ، کشاورزی، خدماتی ، اصناف و شرکت‌های دانش بنیان عملیاتی شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر ادامه داد: کارفرمایان داوطلب استفاده از طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای می‌توانند با پرداخت نقدی اصل بدهی بیمه‌ای و یا توافق با شعبه‌ها برای پرداخت اقساطی اقدام کنند.

بازدرهوا ادامه داد: کافرمایان با پرداخت اصل بدهی بیمه‌ای در قالب ۱۲ ماه، جرایم بیمه‌ای آنها به صورت کامل مشمول بخشودگی می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت این رویکرد انتظار است کارفرمایان در صورت پرداخت قسطی، این مهم را برای بازه زمانی یکساله انجام دهند تا تمامی جرایم آنها بخشوده شود.

بازدرهوا ادامه داد: فرصت استفاده از این طرح تا پایان مردادماه سال جاری است و کارفرمایان باید حداقل به مدت یک سال از زمان تقسیط بدهی نسبت به حفظ یا افزایش اشتغال نیروی انسانی کارگاه بر مبنای لیست اسفندماه سال ۱۴۰۱ اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha