استاندار آذربایجان شرقی: ایرنا محل رجوع فکری و حرفه ای رسانه‌های کشور است

تبریز-ایرنا- استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر نقش مهم خبرگزاری جمهوری اسلامی در عرصه رسانه ای کشور، گفت: ایرنا محل رجوع فکری، علمی و حرفه ای سایر رسانه های کشور است.

به گزارش ایرنا، عابدین خرم روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا مرکز آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار، از این خبرگزاری به عنوان حرفه ای ترین و موثق ترین رسانه خبری کشور نام برد و افزود: اعتماد و اطمینان به این خبرگزاری ناشی از قدمت چندین دهه ای و نیز برخورداری از نیروهای انسانی متعهد و متخصص است و بر این اساس همه دستگاه های اجرایی باید ارتباط تنگاتنگ با ایرنا داشته باشند.

وی انتشار اخبار و گزارش های هوشمند و با کیفیت را از جمله انتظارات خود از ایرنا دانست و با بیان اینکه ایرنای تبریز با برخورداری از نیروهای باسابقه و کاربلد در این زمینه جزو برترین ها به شمار می رود، اظهار کرد: باید جایگاه ایرنا بیش از پیش ارتقا یابد و روز به روز در مسیر شکوفایی و پیشرفت گام بردارد.

خرم ظرفیت های مناسب خبری ایرنای آذربایجان شرقی را فرصتی برای ارتقای سایر رسانه ها برشمرد و ادامه داد: باید توجه داشت سواد رسانه ای و تسلط به زبان های خارجی از جمله عناصر موفقیت و عملکرد مطلوب رسانه هاست که باید توجه ویژه ای به آن صورت بگیرد.

وی با قدردانی از تلاش های خبرنگاران ایرنا مرکز آذربایجان شرقی، توجه به شبکه سازی توسط خبرگزاری جمهوری اسلامی را مهم خواند و با تاکید بر اینکه باید در این خصوص اقدامات فرهنگی و حرفه ای ویژه ای به انجام برسد، افزود: هم اکنون هجمه های بسیار سنگین از سوی نظام رسانه ای قدرتمند بیگانگان علیه ایران در حال انجام است که خبرگزاری ایرنا و صدا و سیما باید برای مقابله با این حملات به شدت تجهیز و وارد عرصه رقابت شوند.

وی جلب اعتماد مردم، دقت، سرعت عمل و صحت را از عناصر مثبت و مهم خبرگزاری ایرنا بیان و اضافه کرد: هر روز در این زمینه ها توانمندسازی ها رو به ارتقا باشد تا شاهد بالندگی بیش از پیش این رسانه و سایر رسانه های گروهی استان باشیم.

خرم با بیان اینکه ایرنا در راس و قله سایر خبرگزاری ها و رسانه های کشور قرار دارد، یادآور شد: این خبرگزاری باید نقش راهبری سایر رسانه ها را برعهده داشته باشد و به عنوان الگوی علمی، فکری و حرفه ای سایرین در استان و کشور مطرح شود.

وی همراستایی ایرنا و صدا و سیما را مهمترین عامل موفقیت در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان دانست.

به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان شرقی قبل از نشست با خبرنگاران ایرنا به مقام شهید محمود صارمی شهید در راه خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی که در کابل به درجه رفیع شهادت نایل شد، ادای احترام کرد.

شهید صارمی مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف افغانستان بود که در سال ۱۳۷۷ در جریان حمله به دیپلمات‌های ایرانی در مزارشریف شهید شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha