۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۵
کد خبر: 85194169
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خوشه طلایی برای خروج از ساوه با اردبیلی‌ها به تفاهم رسید

ساوه - ایرنا - رییس هیات فوتبال ساوه گفت که تیم فوتبال لیگ دسته اولی خوشه طلایی برای خروج از این شهرستان با بخش خصوصی اردبیل به تفاهم رسید.

به گزارش ایرنا، «حسین غریبی» روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ساوه با بیان اینکه این تیم چندسالی هست که بخاطر برخی مشکلات از جمله نداشتن زمین بازی با چالش بازی های خود را ادامه می دهد اظهار کرد: طبق اعلام حسین پرویزی مالک باشگاه خوشه طلایی، روز گذشته با یک سرمایه گذار بخش خصوصی در اردبیل برای اسپانسری به مبلغ سالانه ۳۰۰ میلیارد ریا به تفاهم رسیده تا در لیگ جدید به عنوان تیم خوشه طلایی اردبیل به مصاف حریفان خود برود.
وی با بیان اینکه براساس تفاهم طرفین مالکیت باشگاه کماکان در اختیار آقای پرویزی خواهد بود افزود: خروج نهایی تیم از استان مرکزی و استقرار آن در اردبیل یا هر محلی دیگر نیازمند اخذ مجوز از استان است و انتظار می رود مسوولان با حمایت خود از تیم با همکاری بخش خصوصی مانع از این اتفاق شوند.
غریبی با اشاره این شهرستان هم کنون علاوه ۹ تیم در لیگ های برتر و یک فوتسال و فوتبال کشور حدود ۳۰ تیم فوتبال و فوتسال در رده های مختلف دارد اظهار کرد:هیات فوتبال ساوه که سبقه ای پنج تا ۶ دهه ای دارد که طی ۱۰ سال گذشته با تلاش های صورت گرفته موفق شدیم با حمایت و شکل دهی تیم های مختلف ۲ تیم لیگ برتری فوتسال بزرگسالان در لیگ برتر و یک تیم فوتبال لیگ دسته اول در این شهرستان شکل بگیرد.

وی افزود: اما متاسفانه این هیات زمین و سالن فوتبال و فوتسال به عنوان مهمترین ابزار این هیات برای تیم داری از دست آن خارج شده است و انتظار می رود با حمایت مسوولان برای تقویت این رشته به این هیات بازگردانده شود.
باشگاه فوتبال خوشه طلایی یک باشگاه فوتبال در شهر ساوه، ایران است، که هم‌اکنون در لیگ آزادگان بازی می‌کند.
این تیم در دی ماه ۱۳۹۵ با خرید امتیاز باشگاه فوتبال کارگر بنه‌گز وارد مسابقات لیگ دسته سوم ایران شده و در فصل ۹۵–۹۶ به عنوان تیم قهرمان گروه (الف) لیگ دسته سوم فوتبال ایران به رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران صعود کرده‌است.
خوشه طلایی در فصل ۹۷–۹۶ از گروه خود در اسفند ماه ۹۶ به مرحله دوم مسابقات لیگ دسته دوم کشور با سرمربیگری محسن عاشوری و مربیگری مرتضی کرمانی مقدم راه یافت.
این تیم در فروردین ۱۳۹۸ دو هفته مانده به پایان لیگ دسته دوم فوتبال ایران پس از برتری مقابل تیم شهرداری بم صعودش به لیگ آزادگان قطعی شد.
باشگاه خوشه طلایی ساوه که در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد به دلیل نداشتن ورزشگاه استاندارد در شهر ساوه برای میزبانی‌های خود در اکثر دیدارهای فصل گذشته از ورزشگاه یادگار امام (ره) قم استفاده می‌کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha