امام جمعه یاسوج: زبان رسانه منصفانه و امید زا باشد

یاسوج – ایرنا – نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به حق رسانه برای نقد امور و کارهای بر زمین مانده، گفت: ولی باید زبان رسانه در نقد منصفانه و امید زا باشد.

به گزارش ایرنا ، آیت الله سید نصیر حسینی روز چهارشنبه در نشست مطبوعاتی بمناسبت روز خبرنگار افزود: نقد و انتقاد منصفانه و بموقع گره گشاست و باید رسانه های ما در نقد به سمت و سویی نروند که تحریک آمیز و حاشیه ساز شوند.

وی افزود: کار خبرنگاری کاری ارزشمند و حیاتی است و در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی نقش مهمی ایفا می‌کند و مردم بر اساس خبرها اقدام می‌کنند و تصمیم می‌گیرند.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: می طلبد خبرنگاران در خبرهایشان مصحلت نظام، امید و منافع عمومی را لحاظ کنند، همچنین در خبرها آبروی مردم و جامعه را در نظر بگیرید.

آیت الله حسینی تاکید کرد:برخی خبرها اگر به موقع و درست به دست مردم می رسید سرنوشت جامعه به گونه دیگری جلو می‌رفت برای نمونه موضوع غدیر به خوبی برای مردمی که غیبت داشتند به خوبی تشریح و تبیین نشد.

وی ادامه داد: بعضی از نمادهای موجود در سطح شهر یاسوج تناسب با فرهنگ، آداب و سنت استان ندارند و همچنین تبلیغات و تابلوهایی که در سطح شهر یاسوج هستند، برگرفته از مدل غربی و متناسب با فرهنگ ما نیست.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج اضافه کرد: چنانچه وضعیت شورای شهر یاسوج با همین روال ادامه پیدا کند باید منحل شود و از دستگاه‌های امنیتی و دادگستری می‌خواهیم به موضوع ورود کنند.

وی تأکید کرد: اعضای شورای شهر باید وظیفه‌شناس و دغدغه‌مند باشند زیرا بازی با سرنوشت مردم توسط شورای شهر یاسوج به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج عنوان کرد: جمهوری اسلامی با اراده ملت، اقتدار و سربلندی را برای کشور به ارمغان آورده است، هرچند عده‌ای خائنانه تلاش می‌کنند انقلاب اسلامی را بد جلوه دهند که پشت این جریان آمریکا و انگلیس و رژیم جعلی صهیونیستی است.

آیت الله حسینی بر ضرورت حمایت از رسانه ها تاکید کرد و افزود: خبرنگاران چشمان بیدار جامعه هستند و در راستای پیشرفت و توسعه استان و فرهنگ تلاش می‌کنند بنابراین باید حمایت شوند.

وی با اشاره به احداث سد خرسان سه، بیان کرد: باید در صورت ساخت این سد منافع استان کهگیلویه و بویراحمد و مردم منطقه تأمین شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ابراز کرد: گوشت قرمز به قیمت تعاونی به برخی واحدها داده می‌شود که به مردم عرضه شود اما خارج از شبکه توزیع می‌شود که این کار خیانت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha