شهادت «اسماعیل هنیه» حرکت جبهه مقاومت را متوقف نمی کند

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: شهادت «اسماعیل هنیه» از رهبران شجاع جبهه مقاومت اگرچه ضایعه ای سنگین است اما حرکت پر امید این جبهه و ایستادگی در برابر دشمنان اشغالگر را متوقف نمی کند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه شهر یاسوج افزود: اقدام تروریستی به شهادت رساندن این مجاهد راستین ماهیت رژیم صهیونیستی را برای همگان آشکارتر کرده است.

وی عنوان کرد: رژیم کودک کش اسراییل با جنایت های وحشیانه خود ثابت کرده که به هیچ اصول بشری پایبند نیست و برای رسیدن به اهداف پلیدش دست به هر اقدام وحشیانه ای می زند.

حسینی بیان کرد: ملت مسلمان و ولایت مدار ایران اسلامی به ویژه در کهگیلویه و بویراحمد همواره در صحنه های مختلف پشتیبانی خود از مردم مظلوم غزه را نشان داده اند که آخرین آن در آیین تشییع اسماعیل هنیه در تهران نمایان شد.

وی به سالروز بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی در سال ۱۹۴۵ و کشته شدن هزاران انسان اشاره کرد و افزود:این وقایع نمونه هایی از جنایت های بشری است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج همچنین به ۱۲ مرداد و سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۵۹ اشاره کرد افزود: این شورا با ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی متولی اجرای برنامه های مناسبت های انقلابی نقش امیدآفرینی درعرصه فرهنگی داشته است.

حسینی عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیش از چهار دهه فعالیت خود اقدام های اثربخشی برای اشاعه اهداف فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است.

وی همچنین روز هفدهم مرداد ماه و سالگرد شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت:نقش خبرنگاران. در انعکاس رویدادها و وقایع به ویژه در استان کهگیلویه وبواحمد ستودنی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha