۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۴۶
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85194440
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی از تروریسم حمایت می‌کند

تهران-ایرنا- در پی تصمیم دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی برای آزاد کردن شهرک نشین تندرو عامل قتل جوان فلسطینی در شهر برقه، حماس این اقدام را مصداق بارز حمایت از تروریسم توسط دستگاه قضایی این رژیم ارزیابی کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از شبکه فلسطین الیوم، جنبش حماس در بیانیه‌ای در این باره تاکید کرد: تصمیم دستگاه قضایی رژیم اشغالگر صهیونیستی مبنی بر آزادی یکی از شهرک نشینان عامل قتل شهید قصی معطان که در جریان حمله تروریستی گروه‌های شهرک‌نشین با حمایت ارتش اشغالگر در روستای برقه در شرق رام الله به شهادت رسید، بیانگر همدستی دستگاه قضایی این رژیم با عاملان و حمایت آن از تروریسم است.

حماس در این بیانیه همچنین تاکید کرد که دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی با این تصمیم از شهرنشینان تندرو تروریست برابر پاسخگویی محافظت می‌کنند و آنها را تشویق می‌کند تا به تجاوزات خود علیه مردم بی‌دفاع فلسطین ادامه دهند.

این جنبش تاکید کرد: این تصمیم فاشیستی بار دیگر بر همدستی سیستم قضایی رژیم صهیونیستی و نقش آن در ایجاد رعب و وحشت در مردم فلسطین و تلاش برای آواره کردن آنها و یهودی سازی سرزمین هایشان تاکید می کند و این یک ابزار اشغالگری برای اجرای سیاست‌های رژیم اشغالگر تروریستی است.

حماس در ادامه آورده است: ما تأکید می‌کنیم که این اقدامات جنایتکارانه تنها با استواری و مقاومت بیشتر در میدان نبرد، و تشدید مقاومت در برابر اشغالگران و شهرک نشینان آن مواجه خواهد شد.

این بیانیه پس از آن صادر شد که دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی تصمیم به آزادی "الیشا یارد" شهرک نشین و یکی از عاملان قتل شهید قصی معطان در روستای برقه در شرق رام الله در جمعه گذشته گرفت.

وزارت بهداشت فلسطین روز جمعه از شهادت «قصی معطان» در جریان یورش شهرک نشین های مسلح به شهرک «برقه» در شرق رام الله خبر داده بود

پس از این اقدام تروریستی «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، خواستار اعطای مدال تقدیر به قاتل این شهید فلسطینی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha