۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۲۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85194515
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح ملی نشست صمیمانه در ۱۰۰ محله کم برخوردار کشور آغاز شد

کرج - ایرنا - مدیر کل امور پشتیبانی سازمان بهزیستی از آغاز طرح ملی نشست صمیمانه در ۱۰۰ محله کم برخوردار کشور از استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " شاهین امینی" چهارشنبه شب در حاشیه اجرای این طرح در سه محله کم برخوردار استان البرز افزود: بر این اساس در یک نشست بزرگ در بهزیستی نمایندگان موسسات خیریه، برخی بانک ها، دستگاه های ذیربط و بخش های دولتی و غیردولتی در این اجتماع شرکت کردند.

وی بیان کرد: اعلام آمادگی خوب گروه های شرکت کننده برای کمک به ارائه خدمات در محلات کم برخوردار انجام گرفته و برخی بنیادهای خیریه کارهای متعدد و متنوعی همچون تعمیر اساسی مسکن مددجویان،اشتغال خانگی را بر عهده گرفته‌اند.

مدیر کل امور پشتیبانی سازمان بهزیستی با تاکید بر محله محوری این طرح گفت: همچنین در این طرح گفت‌وگو و درد دل صمیمانه با مددجویان انجام می شود تا بدانند که مسوولان در کنار آنها هستند و این روشی هست که هم در آموزه های مذهبی ما بر آن تاکید شده و هم پروتکل مدون شده و علمی در مدیریت نوین جهانی است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس زمان بندی انجام شده‌،این طرح تا پایان شهریور ماه امسال به پایان می رسد و بر اساس نتایج و نکات به دست آمده از اجرای این طرح،سرفصل های جدید ارائه خدمات مدون می شود.

طرح ملی نشست صمیمانه در ۱۰۰ محله کم برخوردار کشور آغاز شد

تلاش برای رضایتمندی جامعه هدف بهزیستی

مدیر کل بهزیستی استان البرز نیز،گفت: از اهداف اصلی این طرح،ارتباط مستقیم و چهره به چهره مسوولان ارشد بهزیستی کشور و مسوولان استانی و دستگاه های مختلف در استان است.

وجیهه محمدی فلاح افزود: تلاش ما بر این است که بتوانیم بخش قابل توجهی از مسائل و مشکلات را در حیطه کاری مجموعه بهزیستی و در حد وسعمان برطرف کنیم و بخشی را هم با نگاه و رویکرد هم افزایی با سایر دستگاه ها ،کار سازی و رفع کنیم.

وی با اشاره به حضور حداکثری مددجویان از این طرح، اظهارکرد: جلسات میز خدمت به صورت مستمر و منظم در مساجد و مصلی های سطح استان برگزار می شود؛امروز با استقبال ویژه ای مواجه هستیم و امیدواریم با منابع محدودی که در اختیار داریم بتوانیم مشکلات این عزیزان را حل کنیم.

مدیر کل بهزیستی استان البرز تاکید کرد: عزیزانی که مراجعه کرده اند،حتما باید پاسخ مناسب دریافت کنند و اینکه درخواست آنان را به زمان های دیگر موکول کنیم و به نتیجه مناسب نرسند،به نارضایتی آنان دامن می زند و با اهداف عالیه سازمان بهزیستی مغایر است.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم رضایتمندی جامعه هدف را داشته باشیم و با تأمین منابعی که از قبل پیش بینی شود بتوانیم این طرح را به صورت مستمر ادامه دهیم.

در استان البرز ۶۶ محله کم برخوردار هدف قرارگاه اجتماعی این استان قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha