۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۲۵
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85194609
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۴ مصوبه برای توسعه و آبادانی شهرستان نجف‌آباد تصویب شد
عکس آرشیوی است

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان از تصویب ۱۰۴ مصوبه لازم‌الاجرا برای توسعه و آبادانی شهرستان نجف‌آباد خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، شامگاه چهارشنبه، سیدرضا مرتضوی پس از پایان سفر وی به شهرستان نجف آباد افزود: در بخشی از این سفر، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه این دیار با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و فعالان اقتصادی شهرستان برگزار و ۴۵ مصوبه در حوزه اقتصادی برای شهرستان اخذ شد.
وی ادامه داد: در حوزه عمرانی و زیرساخت نیز جلساتی با محوریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ویژه شهرستان با حضور شهرداران، دهیاران، رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام و ۳۶ مصوبه به تأیید و تصویب رسید.
استاندار اصفهان گفت: در شورای اداری مشترک استان و شهرستان نیز ۲۳ مصوبه به تأیید رسید و در مجموع بیش از ۱۰۴ مصوبه برای حل کردن مسائل، مشکلات، توسعه و آبادانی شهرستان نجف‌آباد اخذ شد.
وی با اشاره به حضور مدیران در جلسات ملاقات مردمی، یادآور شد: خوشبختانه امروز در حوزه مدیریت استان توانستیم با ۱۱۱ نفر از مردم شریف شهرستان چهره به چهره دیدار و گفت‌وگو کنیم.
مرتضوی تصریح کرد: در گذشته ۴۵ واحد راکد و غیرفعال در سطح شهرستان نجف‌آباد بود که تاکنون ۲۲ واحد صنعتی راکد احیاء شدند و امیدواریم باتوجه به حمایت‌های مالی که در ۲ سال گذشته از شهرستان شده، در زمانبندی مشخص بتوانیم سایر واحدها را به چرخه فعالیت بازگردانیم.
وی گفت: در مجموع ۱۸۲ واحد صنعتی در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.
استاندار اصفهان ادامه داد: همچنین ۹۶ واحد تولیدی طرح توسعه گرفتند که درصدد حمایت از این واحدها نیز هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha