سرمربی گل گهر سیرجان: نباید مغرور شویم + فیلم

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با بیان اینکه بازیکنان ما نباید مغرور شوند گفت: باید از این سه امتیاز خوشحال باشیم اما معتقدم باید بهتر از این بازی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مارینوس اوزونیدیس شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از دیدار گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور ضمن تبریک این برد به بازیکنان و تماشاگران و کسب سه امتیاز بازی اظهار کرد: خیلی مهم بود بازی نخست، سه امتیاز کسب کنیم.

وی بیان کرد: می دانستیم مقابل تیم خیلی خوب بازی می کنیم. با اینکه مشکلاتی داشتند و چند نفر از بازیکنانشان را نتوانستند ثبت کنند اما فولاد تیم خیلی خوبی است.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با بیان اینکه در آغاز بازی بهتری ارایه کردیم، گفت: از ابتدای بازی کمی با استرس بازی می کردیم و در نیمه خودمان توپ های زیادی را از دست دادیم و همین باعث شد فرصت هایی به حریف بدهیم. در ابتدای بازی خوش شانس بودیم که توانستیم به پنالتی و گل برسیم.

وی افزود: اخباری دروازه بان گل گهر در کسب این سه امتیاز عالی کار کرد و ما را نجات داد به ویژه زمانی که توپ به تیرک خورد، سپس توپ مهاجم را مهار کرد.

اوزونیدیس ادامه داد: اخباری با واکنش های خود پس از کسب نتیجه ۲ صفر نیز اعتماد به نفسی به تیم آورد و باعث شد بازی را آرام تر دنبال کنیم.
وی گفت: نیمه دوم بازی را بسیار خوب آغاز کردیم، همان سبکی بود که تمرین کردیم و انتظار داشتم، بازی کنیم، با تعداد پاس زیاد و حرکت پا به توپ، اما نکنه منفی ما گل نزدن در این حرکات خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان عنوان کرد: زمانی گل سوم را به ثمر رساندیم آرامتر بازی کردیم اما حریف دنبال گلزنی بود و چند فرصت ایجاد کرد.
وی با قدردانی از تماشاگران و بانوان که جو خوبی در ورزشگاه بوجود آوردند و این انرژی مثبت را به تیم منتقل کردند؛ گفت: نیاز داریم که این انرژی را حفظ کنیم؛ ما برای تماشاگران بازی می کنیم.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید سلیمانی با سه گل بر فولاد خوزستان غلبه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha