فیلم |سرمربی گل‌گهر سیرجان: هواداران فردا حمایت کنند

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه همه بازی ها سخت است و ما باید تمرکز، نظم و سازمان داشته باشیم گفت: هواداران در بازی فردا از تیم حمایت کنند و ما به آنان احتیاج داریم.

به گزارش ایرنا، مارینوس اوزونیدیس شامگاه دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی گل گهر سیرجان و ملوان بندر انزلی افزود: در بازی قبل نتیجه خیلی خوبی گرفتیم که این موضوع باعث احساس و اعتماد به نفس تیم گل‌گهر می‌شود.

وی اظهار داشت: امیدوارم هر بازی بهتر شویم و در روزهای اخیر مشکلاتی برای یکسری بازیکنان داشتیم و منتظریم وضعیت آنان را در بازی های آینده ببینیم و سپس تصمیم بگیریم که ترکیب این تیم چگونه می شود.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به اینکه یکسری مشکلات داریم که نمی خواهم آنها را بیان کنم گفت: باید خیلی چیزها را بهبود بدهیم.

وی ادامه داد: محبوبیت این تیم باید در دل مردم سیرجان باشد و ما یک تیم هستیم و همه تلاش مان را می کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم.

تیم های فوتبال گل‌گهر و ملوان بندر انزلی فردا (سه شنبه) در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha