نماینده اسلامشهر در مجلس: تعهد این شهرستان برای چهار سال ۲۵ هزار واحد مسکونی است

اسلامشهر- ایرنا- نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تعهد شهرستان اسلامشهر برای چهار سال ۲۵ هزار واحد مسکونی بوده که تاکنون فقط برای بخشی از این تعهدات زمین مهیا شده است.

به گزارش ایرنا از دفتر خانه ملت در اسلامشهر، مهدی شریفیان در نشست بررسی مسائل حوزه راه و شهرسازی شهرستان اسلامشهر خواستار جبران تأخیر در اجرای پروژه نهضت ملی مسکن شد.

وی با اشاره به عقب‌ماندگی پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان اسلامشهر، گفت: در سه ماه اخیر اقدامات خوبی از سوی استانداری و اداره کل راه و شهرسازی آغاز شده که امیدواریم تا هفته دولت شاهد کلنگ‌زنی احداث ۳۴۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی باشیم تا بخشی از مشکلات حوزه مسکن شهرستان اسلامشهر برطرف شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تعهد این شهرستان برای چهار سال ۲۵ هزار واحد مسکونی است که تاکنون فقط برای بخشی از این تعهدات زمین مهیا شده که می توان با تدابیر ویژه از ظرفیت اراضی موقوفه مدرسه عالی شهید مطهری، تعاونی‌ها و سایر مالکان اراضی برای تأمین زمین و ساخت مسکن کمک گرفت.

به گفته شریفیان، همچنین با آگاهی بخشی به ساکنان بافت‌های فرسوده امکان بهره‌مندی آنها از مشوقات بازآفرینی فراهم می شود.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران گفت: خوشبختانه در زمینه تحویل سرانه‌های مسکن مهر، طرح جامع اسلامشهر و چهاردانگه، طرح هادی شهری احمدآباد مستوفی، افزایش سطح اشغال شهرک صنفی سهند، بیمارستان چهاردانگه، اسناد مجتمع عمران اکباتان واوان و اجرای تعهدات ساخت مدرسه انبوه سازان، تصمیمات خوبی اتخاذ شد که امیدواریم با پیگیری مستمر مدیران شهرستان به نتیجه برسد.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha