دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان‌شمالی: ایرنا رسانه ای توانمند و تاثیرگذار است

بجنورد- ایرنا- دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان‌شمالی گفت: ایرنا رسانه ای توانمند و تاثیرگذار است که اخبار آن موثق و همواره مورد اعتماد همه مردم است.

حسین شریفیان روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا دفتر بجنورد اظهار کرد: این خبرگزاری به واسطه داشتن خبرنگاران توانمند نقش ارزشمندی در بازتاب خدمات دولت و بیان مشکلات مردمی داشته است.

وی افزود: از سوی دیگر ایرنا با بازتاب مشکلات مردمی با هدف رفع آن، نقش موثری در گسترش امیدآفرینی در جامعه دارد.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان‌شمالی ادامه داد: همچنین این خبرگزاری همکاری خوبی با بانک ها دارد که بی تردید این همکاری بین دستگاهی نقش موثری در خدمات رسانی بهتر به شهروندان خواهد داشت.

شریفیان با بیان اینکه رسانه یکی از مهمترین ابزار دشمن برای هجمه به افکار عمومی است، گفت: دشمن با بهره گیری از فضای رسانه سعی در تشویش افکار عمومی و القای حس ناامیدی به جامعه دارد به گونه ای که می خواهند مسوولان را ناموفق و عملکرد نظام اسلامی را کمرنگ جلوه دهند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان‌شمالی: ایرنا رسانه ای توانمند و تاثیرگذار است

وی با اشاره به افزایش مطالبات بانک های خراسان شمالی گفت: دلیل اصلی افزایش مطالبات پرداخت تسهیلات کرونایی، ودیعه مسکن و کارت های اعتباری ایوا است که معمولا بدون ضمانت به متقاضیان وام پرداخت می شد.

شریفیان با تاکید بر اینکه مطالبات بانکی باید به چرخه تولید باز گردد، خاطرنشان کرد: مطالبه های غیر جاری باعث کاهش توان مالی بانک در اعطای تسهیلات جدید می‌شود.

براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، ۴۴ درصد جمعیت یک میلیون نفری این استان در نواحی روستایی سکونت دارند.

۱۳ بانک دولتی و غیر دولتی در خراسان شمالی عضو کمیسیون هماهنگی بانک های استان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha