فرمانداران چهارمحال و بختیاری برای ثبت‌نام واجدان شرایط انتخابات مجلس اطلاع‌رسانی کنند

شهرکرد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اهمیت رقابت سالم در انتخابات مقرر شد فرمانداران و کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان به نحو مقتضی و موثر برای ثبت‌نام واجدان شرایط اطلاع‌رسانی کنند.

محسن حسین‌میرزایی روز پنجشنبه در حاشیه نهمین جلسه ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار، اعضای ستاد استان و فرمانداران سراسر استان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: در این جلسه بعد از ارائه گزارش از سوی فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه، مسوولان کمیته‌های ستاد نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

وی با اشاره به تاکیدهای فراوان استاندار چهارمحال و بختیاری برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات در استان افزود: در این نشست به موضوع مهم آموزش عوامل برگزار کننده انتخابات پرداخته و از سوی رییس کمیته آموزش برنامه زمان‌بندی آموزش شد.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: با توجه به اهمیت رقابت سالم در انتخابات مقرر شد فرمانداران و کمیته اطلاع‌رسانی ستاد به نحو مقتضی و موثر برای ثبت‌نام واجدان شرایط اطلاع‌رسانی کنند.

وی یادآور شد: همچنین کمیته سیاسی ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری باید با برنامه‌ریزی دقیق و مدون به‌طور مستمر جلسات و نشست‌هایی با قشرهای مختلف مردم و گروه‌های سیاسی و تشکل‌های مردمی در راستای افزایش مشارکت در انتخابات برگزار کند.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پیرو اطلاع‌رسانی‌های مکرر قبلی یادآور می‌شود پیش‌ثبت‌نام از متقاضیان داوطلبی در مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مردادماه آغاز شده است و تا روز ۲۲ مردادماه جاری ادامه دارد.

وی گفت: از تمام متخصصان و نخبگان در رشته‌های مختلف که انگیزه خدمت به مردم عزیز را دارند دعوت می‌کنم اقدام به پیش‌ثبت‌نام کنند تا شاهد انتخاباتی پُرشور و نشاط با مشارکت حداکثری در استان باشیم.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: برگزاری نشست‌های مستمر و موثر با اقشار مختلف در دستور کار کمیته سیاسی ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۱ شهرستان و جمعیتی بیش از یک میلیون نفر چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha