ایرنا پیش‌قراول حوزه رسانه‌ و اطلاع‌رسانی در گلستان است+ فیلم

گرگان- ایرنا- مدیرکل پست گلستان گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) راهبر و پیش‌قراول حوزه اطلاع‌رسانی و پیش‌گام نقش‌آفرینی در امیدآفرینی و نشاط‌افزایی است.

حسن ایزدپناه روز پنجشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: بدون نقش‌آفرینی رسانه‌ها، جامعه پویا نخواهد بود و نمی‌توان در مسیر توسعه، نقش رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی را نادیده گرفت.

مدیرکل پست گلستان در ادامه گفت: این شرکت در بخش دیجیتال، روند تحولی چشمگیری داشته و اکنون در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

ایزدپناه افزود: به‌جز استان تهران به عنوان مرکز اصلی تبادلات و وجود بخش اعظمی از بازار تجارت الکترونیک، گلستان در ردیف ۱۰ استان پرترافیک کشور قرار دارد و مجموعه کسب و کارهای دیجیتال ارتباط و تعامل خوبی با پست دارند.

وی اضافه کرد: پست نیز توانسته در عرصه اجتماعی نیز نقش‌آفرینی داشته باشد و خدمات دولت را به مردم و جوامع هدف دستگاه‌های مختلف عرضه کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به قرار داشتن در ایام اربعین حسینی و سیل مشتاقان و علاقمندان به حضور در راهپیمایی اربعین، بیشتر خدمات اجتماعی ما در بحث رساندن گذرنامه به دست مردم است.

مدیرکل پست گلستان گفت: در حوزه نیروی انتظامی ارسال کارت‌های سوخت، پایان خدمت و کارت ماشین و سایر موارد به دست مردم از طریق پست انجام می‌شود و این خدمات نیز برای سایر دستگاه‌های دیگر هم توسط همکاران ما صورت می‌گیرد.

ایزدپناه ادامه داد: در ۲ سال دولت سیزدهم تبادلات پستی بین استان گلستان با سایر استان‌های کشور (دریافت و ارسال) به ۱۳ میلیون مرسوله رسیده که نسبت به مدت مشابه ماقبل آن ۱۷ درصد رشد داشته است.

وی یادآور شد: روزانه از طریق پست گلستان حدود ۱۰ هزار مرسوله به استان‌های مختلف کشور ارسال می‌شود که حدود نیمی از این مرسوله‌ها پوشاک است.

وی تصریح کرد: سهم حدود ۵۰ درصدی صنایع پوشاک از مرسولات پستی استان، نشان از وجود کسب و کارهای موفق در این حوزه دارد و تلاش داریم با همراهی مسوولان و متولیان امر، تمام امورات حوزه تولید پوشاک و صنایع مربوطه را در گلستان انجام دهیم که تاحدودی این اقدام انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha