۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۶
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85195074
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گناباد نیازمند تشکیل گروه اندیشه‌ورز برای مشارکت حداکثری در انتخابات است

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد و مسوول حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت: این حوزه انتخابیه نیازمند تشکیل گروه اندیشه‌ورز برای بررسی نقاط ضعف و قوت انتخابات گذشته و به منظور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال‌جاری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا نصیری روز پنج شنبه در گردهمایی بسیج رسانه گناباد افزود: ۳۲ داوطلب برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای گناباد و بجستان از ۱۶ مردادماه جاری تاکنون پیش ثبت نام کردند.

وی بیان کرد: از این تعداد ۶ نفر در روز نخست، ۹ نفر در روز دوم و ۱۷ نفر در روز گذشته از شهرستانهای گناباد و بجستان پیش ثبت نام انجام داده اند.

فرماندار گناباد ادامه داد: همه ثبت نام کنندگان در این حوزه انتخابیه مرد هستند که ۲۲ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دکتری و ۲ نفر هم شرط مدرک کارشناسی ارشد را رعایت نکردند و با مدرک کارشناسی پیش ثبت نام کردند.

وی خاطر نشان کرد: ۴۶ درصد از افرادی که تاکنون برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای گناباد و بجستان پیش ثبت نام انجام دادند دارای سابقه رزمندگی، ۲۳ درصد جانبازی و ۱۵ درصد هم از خانواده معظم شهدا هستند.

نصیری اظهار داشت: تمهیدات لازم برای ثبت نام و برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی در سلامت و امنیت کامل در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان فراهم است و امانت دار خوبی برای مردم خواهیم بود تا در نهایت آن چیزی که خواست اصلی مردم است به عنوان نتیجه نهایی انتخابات به وزارت کشور اعلام شود.

فرماندار گناباد از رسانه های ارتباط جمعی خواست که با دعوت افراد لایق و توانمند برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی به ایجاد شور انتخاباتی در جامعه کمک کنند.

وی در ادامه مهمترین مساله شهرستان گناباد را مشکلات تامین آب آشامیدنی مناسب ذکر کرد و گفت: احداث مخزن ذخیره آب شهر روشناوند از توابع بخش مرکزی این شهرستان با اقدام جهادی و صرف هزینه ۹۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده و در حال آبگیری می باشد.

نصیری با بیان اینکه برای تکمیل آب آشامیدنی گناباد ۵۰ میلیارد ریال مورد نیاز است، تصریح کرد: با بهره برداری از این مخزن ذخیره آب، مشکل ۳۰ ساله مردم شهر روشناوند گناباد رفع می شود.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha