گرما ساعت کاری ادارات غرب کرمانشاه را کاهش داد

قصرشیرین- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: ساعات کاری ادارات شهرستان های غرب استان به دلیل افزایش شدید دما و گرمای هوا به منظور کاهش مصرف انرژی از روز شنبه تا دوشنبه (۲۱ تا ۲۳ مردادماه) کاهش یافت.

«افشین یگانه» عصر پنجشنبه به ایرنا افزود: به دلیل افزایش دمای هوا و گرمای شدید در اوایل هفته آینده در غرب استان، ساعت کاری ادارات شهرستان های سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین از روز شنبه ۲۱ مرداد تا روز دوشنبه ۲۳ مرداد ۲ ساعت کاهش می یابد.

وی اظهار کرد: بر این اساس ساعات کاری تمام ادارات این سه شهرستان غربی کرمانشاه به استثنای مراکز امدادرسانی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک ها، از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح خواهد بود.

شهرستان مرزی و گرمسیری قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه دارای تابستان هایی بلند است به گونه ای که فصل گرم سال این منطقه زودتر از سایر نقاط کشور و از اواسط اردیبهشت ماه آغاز و تا آبان ماه ادامه دارد و دمای هوای آن در این ایام به خصوص در تیر و مرداد و شهریورماه به گونه ای است که مردم را کلافه می کند و مردم با توجه به شدت گرما برای خنک کردن منازل خود علاوه بر استفاده از کولرهای آبی، به کولرهای گازی نیز روی آورده اند.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزارنفر جمعیت در غرب کرمانشاه و برخورداری از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق، دارای ۲ مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha