موفقیت در کار فرهنگی مستلزم‌ تنوع و خلاقیت است

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان، روزمرگی در انجام کار فرهنگی را بسیار مضر دانست و بر لزوم تنوع‌بخشی و خلاقیت در این حوزه تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز پنجشنبه در کارگروه آموزشی روسا و کارمندان ادارات سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: روزمرگی، کسالت، بی‌نظمی، عدم انگیزه و سردرگمی از موانع کار فرهنگی است و باید با برنامه در این حوزه تنوع ببخشیم؛ چرا که روزمرگی قتلگاه کار فرهنگی است.

وی با بیان اینکه ابتکار و نوآوری از ضروریات کار فرهنگی است که اگر نباشد کاری پیش نخواهد رفت، افزود: تربیت و کادرسازی بسیار مهم است و مدیر موفق کسی است که در این زمینه فعالیت داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: انسان با تقوا به سه اصل نیازمند است؛ اینکه نسبت به خطای خلق چشم پوشی کند، در رابطه با مردم و خلق بدگویی نکند و مدح و مذمت دیگران در نزدش فرقی نداشته باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی ادامه داد: کارکنان یک سازمان باید دارای تهذیب نفس باشند و شناخت کار فرهنگی در دستور کار آنها قرار گیرد.

وی، کار در حوزه فرهنگی را دارای حساسیت ویژه عنوان و تاکید کرد: کار در حوزه فرهنگ موانع و اقتضائاتی دارد و اول باید موانع را برداریم تا مقتضیات ایجاد شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha