۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۲۱
کد خبرنگار: 913
کد خبر: 85195266
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سن ایچ ساوه با شکست پوشاک حافظ ساری، باخت هفته اول را جبران کرد

ساوه - ایرنا - تیم فوتسال سن ایچ ساوه در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال بر پوشاک حافظ ساری برتری یافت و شکست هفته اول خود را جبران کرد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که عصر پنجشنبه در سالن ورزشی فجر ساوه برگزار شد تیم سن ایچ با حساب پنج بر دو حریف خود را شکست داد.

سن ایچ که از مزیت میزبانی و تشویق هواداران برخوردار بود دقایق ابتدایی نیمه اول فشار جدی به تیم حریف آورده بود اما در دقیقه چهارم و در نخستین ضد حمله پوشاک حافظ ساری اولین گل را توسط مراد ناظری به ثمر رساند.

اما سن ایچ که برای جبران سه امتیاز از دست رفته بازی اول خود مصمم بود در دقیقه پنجم گل خورده را با هنر نمایی علی مروتی جبران کرد و در دقیقه ۱۱ بازی سن ایچی ها دومین گل خود را از ضربه ایستگاهی بدست آورده بودند توسط روح الله ایثاری به ثمر رساندند.

سن ایچی ها دقایقی بعد دوباره با توپ ربایی به حریف فشار آورند و در نهایت در دقیقه ۱۳ مهدی اسد شیر با یک ضربه از راه دور با به ثمر رساندن یک گل در این بازی سه بر یک سن ایچی ها را به جلو انداخت.

سن ایچی ها در دقیقه ۱۷ مرتکب یک خطا شدند تا طاها مرتضوی یار پوشاک حافظ بتواند یکی از گل های خورده تیم خود را جبران و نتیجه بازی را به ۲ بر سه تغییر دهد و ۲ تیم با این نتیجه به رخت کن بروند.

سن ایچ ساوه با شکست پوشاک حافظ ساری، باخت هفته اول را جبران کرد

نیمه دوم بازی با دیدار تهاجمی تر سن ایچ آغاز شد و این تیم برای جبران گل خورده به حملات گسترده‌ای دست زد تا این که در دقیقه ۲۵ ابوالفضل افضلی موفق شد گل چهارم تیم‌میزبان را به ثمر برساند.

سن ایچی ها به حملات خود ادامه دادند و پس از چند موقعیت از دست داده گل پنجم خود را توسط سامان قزوینیان در دقیقه ۳۰ به ثمر رساندند.

نساجی ها با وجود تلاش های گسترده و از دست دادن چند موقعیت نتوانستند در نیمه دوم دروازه سن ایچی ها را باز کنند و با شکست راهی خانه خود شدند.

سن ایچ جمعه هفته گذشته چهار بر ۲ بازی را به آنا صنعت قم واگذار کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha