دربی ساوه، تعظیم جوانان مقابل تجربه + فیلم

ساوه - ایرنا - تیم فوتسال سن ایچ ساوه در دیدار شهرآورد مقابل شهرداری ساوه در حالی با نتیجه چهار بر ۲ به پیروزی دست یافت که تیم شهرداری چند گل به دلیل اشتباه دروازه بان دریافت کرد.

به گزارش ایرنا، دیدار این دو تیم همشهری فوتسال سن ایچ و شهرداری ساوه در هفته سوم مسابقات لیگ برتر، عصر چهارشنبه در سالن ورزشی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

پیش از این مسابقه تیم سن ایچ با سه امتیاز در رتبه ششم و تیم شهرداری ساوه نیز با ۶ امتیاز در رده سوم جدول چهارده تیمی لیگ برتر فوتسال قرار داشتند.

در سومین شهرآورد ساوه که سن‌ایچی‌ها با لباس سفید و یاران شهرداری نیز با لباس آبی حضور داشتند با سوت سیدسجاد فتحی بازی آغاز شد و در نیمه نخست تا دقیقه ۱۷ بازی هر ۲ تیم با فشار به دروازه تیم مقابل بازی به دنبال ایجاد موقعیت های گل بودند، در نهایت سامان قزوینی پور یکی از شاگردان جواد اصغری مقدم توانست از موقعیت بدست آمده از خطای بازیکنان شهرداری اولین گل بازی را به نفع سن ایچ به ثمر رساند و ۲ تیم با همین نتیجه به رختکن کن رفتند.

در نیمه دوم این دیدار، هر دو تیم حملات مختلفی بر روی دروازه یکدیگر داشتند که در دقیقه ۳۰ بازی این علی مروتی بازیکن تیم سن ایچ ساوه بود که موفق شد دومین گل شهرآورد را به ثمر برساند.

پس از این در دقیقه ۳۲ بازی اولین گل شهرداری توسط عرفان حسین زاده از شاگردان سعید کشاورز به ثمر رسید، اما روح الله ایثاری از تیم سن ایچ در یک ضد حمله با استفاده از اشتباه دروازه بان شهرداری تیم خود را سه بر یک به جلو انداخت.

در دقیقه ۳۷ بازی حمید رضا مرادیان از نقطه پنالتی برای شهرداری و در دقیقه ۲۸ نیز روح الله ایثاری مجددا توانست با استفاده از اشتباه دروازه بان حریف برای سن ایچ یک گل دیگر به ثمر برساند.

در ادامه مسابقه نیز هر چند حملاتی از سوی هر۲ تیم انجام شد اما گلی رد و بدل نشد و در نهایت این دیدار جذاب با نتیجه چهار بر ۲ به پایان رسید.

داور چند موقعیت خطا به نفع سن ایچ را نگرفت

سرمربی تیم سن ایچ ساوه در انتهای بازی در جمع خبرنگاران با اشاره اینکه از بازگشت هواداران به داخل سالن ها خوشحال و حمایت انها از این بازی جذاب تشکر می کنم افزود: هر دربی حساسیت های خود را دارد و سعی کردیم از حساسیت های بازی کم کنیم و تنها به دنبال سه امتیاز بازی بودیم و تصمیم داشتیم که زیبا بازی کنیم که این اتفاق نیز افتاد.

جواد اصغری مقدم افزود: همچنان از این اینکه خوب بازی می کنیم اما از موقعیت هایی که داریم به نحو احسن استفاده نمی کنیم و بازی امروز بچه ها خوب و پرتلاش بود و موقعیت ای خوبی خلق کردند اما نتوانستنداز همه انها استفاده کنند.

وی گفت: یکی از ۲ گل خورده ما به علت اشتباه فردی بازیکنان بود و به جز آن به حریف موقعیت ندایم و باور دارم سه امتیاز حق ما بود.

اصغری مقدم یادآور شد: کمال احترام را نسبت به کادر فنی و بازیکنان تیم شهرداری دارم و ۲ بازی مقابل هم هستیم اما ۲۴ بازی را همراه و کنار هم هستیم.

وی با اشاره به اعتراض خود به بخش داوری گفت: خیلی واضح بود که چند موقعیت خطا را به نفع ما نگرفت و معتقدم تیم هایی که در بازی جلو می افتند حقشان در بحث داوری ضایع می شود.

وی افزود: داوران سعی دارند بازی را مدیریت کنند اما باور دارم هرآنچه که حق است باید به حق دار برسد.

سعید کشاورز سرمربی تیم شهرداری ساوه در پایان بازی حاضر به پاسخ به سوالات خبرنگاران نشد.

بر اساس اعلام سازمان لیگ، در هفته چهارم سن ایچ ساوه به مصاف مس سونگون می رود و تیم شهرداری ساوه نیز مهمان سفیر گفتمان زرند خواهد بود؛ دربی اول و دوم ساوه سال ۱۳۹۷ بین سن‌ایچ و شهرداری برگزار شد که سن ایچ به ترتیب ۶ بر سه و جهار بر یک هر ۲ بازی را به نفع خود تمام کرده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha