۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۴۴
کد خبرنگار: 1162
کد خبر: 85195310
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم | سرمربی تیم سن‌ایچ ساوه: فرصت سوزی زیادی داشتیم

ساوه - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه پس از پایان دیدار تیمش با گوشاک حافظ ساری گفت: با وجود اینکه سه امتیاز بازی را به دست آوردیم اما فرصت‌های بسیاری از دست دادیم.

به گزارش ایرنا، «جواد اصغری مقدم» عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: معتقدم که باخت هفته اول یک اتفاق بود و برای جبران این شکست چند روز هفته را به شدت تمرین کردیم تا امروز نتیجه آن را با برد ببینیم.

وی ادامه داد: در بازی مقابل پوشاک حافظ ساری موقعیت های خوبی به دست اوردیم و در ضربات ایستگاهی با برنامه بازی کردیم و از این طریق نز ۲ گل بدست آوردیم اما فکر می کنم تا کامل شدن تیم و رسیدن به گروهی با صلابت تر فاصله داریم.

اصغری مقدم با اشاره به اینکه در این بازی بیشتر از ۱۰ موقعیت گل داشتیم اما فرصت سوزی ها باعث تنها پنج گل به ثمر برسد، بیان کرد: معتقدم این رویه می تواند در بازی های بزرگ و حسال منجر به باخت شود و امیدوارم با تمرینات بیشتر و کسب آمادگی و هماهنگی لازم این چالش در بازی های بعدی برطرف شود.

وی گفت: دربی و بازی سختی پیش رو داریم و تلاش می کنیم در شهر خودمان بازی خوبی در جمع هواداران ارایه کنیم.

ضعف های بزرگی در شرایط دفاعی داشتیم

«مصطفی نظری» سرمربی تیم پوشاک حافظ ساری نیز گفت: به دلیل اینکه پنج بازیکن اصلی به تمرین نرسیدند و تیم دیر بسته شد قدری با ناهماهنگی بازی کردیم و از طرفی سن ایچ نیز تیم قدرتمندی است.

وی افزود: هرچند با توجه به وضع موجود بازی خوبی ارایه شد اما معتقدم در شرایط دفاعی ضعف های بزرگی داشتیم و باید آن را با تمرینات مختلف برای بازی های آینده برطرف کنیم.

تیم فوتسال سن ایچ ساوه در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال در یک بازی خانگی پنج بر دو مقابل پوشاک حافظ ساری به برتری دست یافت.

پنج گل سن ایچ توسط علی مروتی، روح الله ایثاری، مهدی اسد شیر، ابوالفضل افضلی و سامان قزوینیان و ۲ گل چوشاک حافظ سازی نیز توسط طاها مرتضوی و مراد ناظری نیز به ثمر رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha