سپاهان گام نخست را محکم برداشت

۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۰۶
کد خبر: 85195363
سپاهان گام نخست را محکم برداشت

اصفهان-ایرنا- تیم فوتبال سپاهان شامگاه پنجشنبه در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران با ارایه یک بازی برتر، موفق به کسب پیروزی سه بر یک مقابل تیم مدعی تراکتور شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اصفهان، حساس‌ترین دیدار رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۹ بین تیم‌های سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز در ورزشگاه نقش جهان با قضاوت پیام حیدری برگزار شد که با برتری ۳ بر یک سپاهان به پایان رسید.

شاگردان مورایس بازی را بهتر آغاز کردند و آقای گل فصل گذشته لیگ برتر تنها ۱۱ دقیقه زمان نیاز داشت تا اولین گل سپاهان را در فصل جدید به ثمر برساند. مغانلو روی پاس دیدنی فرشاد احمدزاده با تیزهوشی و فرصت‌طلبی موفق شد دروازه پورحمیدی را باز کند.

سپاهان گام نخست را محکم برداشت

سپاهان به حملات خود ادامه داد و در دقیقه ۲۵ نوبت به رضا اسدی رسید که روی پاس در عرض رضا شکاری موفق شد دروازه تیم سابق خود را باز کند. نیمه اول این دیدار با تنش بالایی دنبال شد و داور بازی ۶ کارت زرد به بازیکنان دو تیم نشان داد که سهم طلایی‌پوشان پنج کارت بود.

سپاهان نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۶۰ رضا شکاری موفق شد روی اشتباه پورحمیدی گل سوم را به ثمر برساند. در دقیقه ۸۰ نیلسون جونیور با کارت زرد دوم حیدری از زمین بازی اخراج شد. پنج دقیقه بعد صفا هادی نیز با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

سپاهان گام نخست را محکم برداشت

تراکتور در دقیقه ۸۹ توسط سعید کریم آذر موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

در نهایت در این بازی با توجه به آنکه شهریار مغانلو در دقیقه 11 ،رضا اسدی در دقیقه 25 و رضا شکاری در دقیقه 61 برای سپاهان گل زدند و تک گل تیم تراکتور را نیز سعید کریم آذر در دقیقه 89 به ثمر رساند،این دیدار با برتری سه بر یک سپاهان به پایان رسید.

اخراج نیلسون جونیور از سپاهان در دقیقه 80 و همچنین اخراج صفا هادی در دقیقه 86 از تراکتور از جمله اتفاقات مهم این دیدار بود و نشان داد این بازی سریع و دیدنی پُربرخورد و خشن است.

13 کارت زرد این بازی، نیز نشان داد پیش بینی "مورایس" سرمربی سپاهان که در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه بر آن تاکید داشت و از مسوولان سازمان لیگ درخواست کرده بود که بازی‌های اول تیم‌های مدعی را به شکلی برنامه‌ریزی کنند که مقابل هم قرار نگیرند، درست بوده است.

سپاهان با این بُرد و کسب سه امتیاز حساس این بازی و با تفاضل گل +2 در جایگاه دوم هفته نخست لیگ برتر ایران قرار گرفت و چهارشنبه هفته آینده، 25 مرداد در دربی اصفهان مقابل ذوب آهن تیم همشهری خود قرار میگیرد و تراکتور نیز چهارشنبه هفته آینده،میزبان پرسپولیس است.

داوران این بازی پیام حیدری، محمد عطایی، علی‌اکبر نوری، محمدرضا تارخ؛ ناظر: ابوطالب طاهریان بودند و ترکیب ترکیب سپاهان شامل پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمد کریمی، محمد قربانی، رضا شکاری، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو بود.

ترکیب تیم تراکتور در بازی امروز شامل حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد آقاجان‌پور، محمد نادری، صفا هادی، ریکاردو آلوز، گوستاو واگنین، محمد قنبری، آلوارو خیمنز و امیرحسین حسین‌زاده بود.
جدول لیگ برتر فوتبال ایران در لحظه مخابره خبر و پیش از اتمام بازی استقلال و صنعت نفت آبادان به شرح ذیل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha