۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۱۰
کد خبر: 85195386
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تراکتور: در حد و اندازه های خود نبودیم

۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۱۰
کد خبر: 85195386
سرمربی تراکتور: در حد و اندازه های خود نبودیم

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: امشب در حد و اندازه های خود نبودیم و نتوانستیم در سطح سپاهان رقابت کنیم و مالکیت توپ از آن تیم حریف بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پاکو خمس پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیم های سپاهان و تراکتور افزود: ما امشب نتوانستیم در سطح رقیبمان، رقابت کنیم و در حفظ توپ ناتوان بودیم و مالکیت توپ از آن تیم حریف بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: امشب توانمان در حدود ۱۰ درصد، وضعیتی که باید باشیم، بود و تیم حریف توانست از برتری خود بهره ببرد و پیروز میدان باشد ولی ما در حد و اندازه های خود نبودیم.

خمس در مورد وضعیت داوری دیدار امشب تیمش با سپاهان گفت: بازی ها در لیگ برتر ایران پُر برخورد هستند و داوری امشب در سطح خوبی بود و فکر نمی‌کنم داوری در نتیجه بازی امشب موثر بود.

وی اظهارکرد: چمن ورزشگاه نقش جهان در نتیجه بازی موثر نبود ولی بر روی شکل بازی اثر داشت و این زمین، بدترین زمینی است که از وقتی به ایران آمدم، آن را مشاهده کرده ام.

وی افزود: زمانی که تیم تراکتور را می‌بستیم با غرور این کار را انجام می دادیم و بنظرم همکنون در حال پرداخت هزینه آن هستیم و اگر بازیکنان خوبی جذب کرده ایم این بازیکنان در میدان باید توانایی هایشان را نشان دهند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان شامگاه پنجشنبه در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران با ارایه یک بازی برتر، موفق به کسب پیروزی سه بر یک مقابل تیم مدعی تراکتور شد. شهریار مغانلو در دقیقه ۱۱ ،رضا اسدی در دقیقه ۲۵ و رضا شکاری در دقیقه ۶۱ برای سپاهان گل زدند و تک گل تیم تراکتور را نیز سعید کریم آذر در دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

سپاهان با این بُرد و کسب سه امتیاز حساس این بازی و با تفاضل گل +۲ در جایگاه دوم هفته نخست لیگ برتر ایران قرار گرفت و چهارشنبه هفته آینده، ۲۵ مرداد در دربی اصفهان مقابل ذوب آهن تیم همشهری خود قرار میگیرد و تراکتور نیز چهارشنبه هفته آینده،میزبان پرسپولیس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha