۱۸ قرارداد واگذاری زمین شهرک صنعتی «خان احمد» باشت فسخ شد

یاسوج- ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت:۱۸ قرارداد واگذاری زمین شهرک صنعتی «خان احمد» در شهرستان باشت به علت بدون استفاده ماندن فسخ شد.

سهیل مرادی نژاد پنجشنبه شب در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی «خان احمد» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این قراردادها پس از ارسال پیام هشدار و طی مراحل قانون از سوی کمیته داوری کهگیلویه و بویراحمد فسخ شده است.

وی با اشاره به اینکه دولت به ازای هر متر مربع زمین یک میلیون تومان برای ایجاد زیرساخت هایی مانند آب،برق،جدول کشی و آسفالت در این شهرک صنعتی سرمایه گذاری کرده تاکید کرد: این زمین ها به سرمایه گذاران متقاضی جدید واگذار می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با فسخ قرارداد این واگذاری ها هم اکنون ۵۰ قرارداد دیگر در شهرک صنعتی «خان احمد» باقی مانده است.

مرادی نژاد تصریح کرد: در زمان حاضر ۲ واحد صنعتی در حال بهره برداری و ۱۰ واحد تولیدی در دست احداث در شهرک صنعتی «خان احمد» وجود دارد.

وی همچنین از رفع مشکل برق بخشی از شهرک صنعتی «خان احمد» در شهرستان باشت خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:شهرک صنعتی «خان احمد» در شاهراه حیاتی شمال جنوب و محور مواصلاتی چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، فارس ، خوزستان، بوشهر با توجه به موقعیت استراتژیک و ممتازی که دارد از شهرک های صنعتی خوب استان محسوب می شود.

مرادی نژاد تاکید کرد: شهرک صنعتی «خان احمد» ۱۰۰ هکتار مساحت دارد که از این میزان۷۰ هکتار آن زمین صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حمایت در زمینه آموزش، شرکت در نمایشگاه ها، برگزاری تورهای صنعتی، خدمات کسب و کار، توسعه بازار و مالیات از حمایت های ویژه دولت از سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی در همه نقاط استان است.

مرادی نژاد عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد ۲۱ شهرک صنعتی مصوب و ۱۳ شهرک صنعتی در حال فعالیت دارد.

استان ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد یک درصد جمعیت و یک درصد مساحت ایران را در اختیار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha